Oliko Niinistö sitä mieltä, että maamiinoja ei tarvita vai eikö hän muuten asiaa ymmärtänyt?
Miksi Sauli Niinistö ei toiminut niin, että Ottawan sopimuksesta olisi irtauduttu?
7
164
Vastaukset
- Anonyymi
Koiran *askattajat eivät ole koskaan noudattaneet minkäänlaisia miinasopimuksia. Että se niistä irtautumisista.
- Anonyymi
Kääntynyt vanhoilla päivillään demariksi.
- Anonyymi
Niinistöstä tuli presidentti vuonna 2012 eli samoihin aikoihin, kun miinakielto astui voimaan. Hänellä olisi ollut 12 vuotta aikaa toimia, että Suomi olisi irtisanonut Ottawan sopimuksen omalta osaltaan.
- Anonyymi
Höpsistä ! Ei Salesta saa "demaria" vaikka voissa paistais. Vaikka, on toki tervetullut meidän leiriin. Ja mitä meihin "demareihin" tulee, turha sillä on uhkailla, että olisimme myymässä isänmaamme itsenäisyyttä Venäjälle. Pelkkä ajatuskin on täysin sairas, sorry vaan !
- Anonyymi
Mihin miinoja? Eläinten ja siviilien vahingoittamiseen?
- Anonyymi
Tuomion tiellä oltu pitkään.
- Anonyymi
Häpeä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184