Tekeekö moni itse kalakatiskoja? Koottava katiska on hyvää ajankulua, toki valmiita katiskojakin saa. Uusi katiska pyytää hyvin.
Kalakatiska
19
488
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä saada savustuspönttöön ja paistinpannulle tuoretta kalaa. Kalakeittokin ihan hyvää.
- Anonyymi
Voissa ja jauhoissa paistettu ahven onkin hyvää. Savukalakin maistuu aina myös.
- Anonyymi
Joka kesä mökillä ollut katiskoja. Hyvää ajanvietettä, kalaakin hyvin tullut.
- Anonyymi
Rautalankaa ja katiskaverkkoa,sitten se katiskan koko riippuu vähän emännän perseen koosta. Saunomisen aikaan on helpoin tuokin selvittää,rautalankaa mukaan ja märkä emännän perseenkuva siitä lauteiltatalteen.pienperseisistä tulee niitä kaljan viilennys katiskoja.
- Anonyymi
Tuolta löytyy ohjeet katiskan tekoon jopa poikamiehillekin: https://maakaista.fi/uutiset/ympaeristoe/item/1600-hyva-ja-paras-katiska
- Anonyymi
Voiko ostaa valmiin jos ei ole aikaa mitä kuluttaa?
- Anonyymi
Veke-katiskakin on hyvä. Perusverkkokatiska on ihan hyvä myös valmiina. Kalastus-metsästysliikkeestä saa Kuhmossakin.
- Anonyymi
Perussuomalaisten paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toiminut mies kavalsi tuhansia euroja henkilökohtaiseen käyttöönsä, selviää käräjäoikeuden maaliskuussa antamasta tuomiosta.
Tuomiosta ilmenee, että kavallus tapahtui 1.4.2020–25.7.2021 Kaakkois-Suomessa sijaitsevassa kunnassa. Mies käytti yhdistykseltä kavallettuja rahoja muun muassa tupakkaan, elintarvikkeisiin ja koiranruokaan.- Anonyymi
Voe mahoton paikka!!
- Anonyymi
Ostiko se niillä kavallus rahoilla myös katiskoja? Vai miten tuo kommettisi kuuluu tähän keskustelu ketjuun.
- Anonyymi
Tuoreina kalat säilyvät pataan laitettaviksi.
- Anonyymi
Haukifilettä lautaselle.
- Anonyymi
Kevyttä kalastusta, pyydysmerkki, jos tarvitsee hankkia lisäksi.
- Anonyymi
Syöttiahvenet, hauki ui katiskaan.
- Anonyymi
Katiskan kokoon ompelu langalla onkin mukavaa puuhaa.
- Anonyymi
Kaks on veken mm katiskaa hyvin on kalassa pysynyt vekeen menee jopa kuha
- Anonyymi
Veke on paras. Ostin niitä viime keväänä Kajaanin Hankkijalta kaksi kappaletta. Ovat kyllä pyytäneet hyvin. Olen saanut niillä pyydettyä, jopa lentokaloja.
- Anonyymi
Kuhan olen myös minä saanut katiskalla.
- Anonyymi
Istuin ison pahvin päälle ja vaimo piirsi ääriviivat. Siitä sapluuna ja hyvin kalaa tullut. Maistuvat vähän paskalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096