Niinkuin tuosta ABC uutisoinnistakin voimme todeta: kaikki kielteinen seinäjokea koskevat uutiset pitää lukea hesarista mutta kun naapurikunnissa tapahtuu vastaavaa se on heti etusivun uutinen ilkassa, itse olen ilkan tilauksen lopettanut vuosia sitten kun ei kiinnosta seinäjokisten itsekehu.
Ilkka pohjalainen
Anonyymi-ap
5
209
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei Ilkka kirjoita sanaakaan OmaSp sotkuista ja bisnesmisten satojen miljoonien kavalluksista? Kaikki pitää lukea Talouselämästä.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä sjokisten itsesiittoisuudesta. Varmola kehtaa yleisöosastokirjoituksessaan itkeä HVA: n keskittämisen kauheutta. Mies, joka lakkautti kaikki maakunnan amk- yksiköt ja yritti liittää koko amk: n Tampereeseen !
- Anonyymi
Eiköhä abc:n tilalle joku kuppila tuu. Ei jää tyhjilleen.
- Anonyymi
Hoijakan tapaista tannssipaikkaa kaavaillaan.
- Anonyymi
Mistäs sitten tiedät, mitä Ilkka uutisoi, kun et sitä edes lue. Höhlä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101