Minusta hän vaikuttaa ihan mukavalta eikä minua häiritse ollenkaan hänen bisnekset. Miksi teitä?
Miksi ihmeessä Rätyä haukutaan täällä?
10
394
Vastaukset
- Anonyymi
Lue, kysy ja koe niin ymmärrät enemmän.
- Anonyymi
No siis kyllä sitä väkisinkin alkaa ihmetellä, että miksi täällä vaahdotaan yhdestä ihmisestä.
Rahan ahneet kateellisia?
Jos jollakin on rahaa niin kyllä hänelle on oikeus ostaa firmoja ja mitä ikinä haluaa lain merkeissä. Ihan turha teidän on nurista täällä. Itse en ole huomannut, että mikään olisi muuttunut huonommaksi.
Aloittaja
- Anonyymi
Kotkan tunnetuin huijari.
- Anonyymi
Ainakin Suullisniemen huollon on saanut pyörimään hyvin.
- Anonyymi
Hah hah, salli mun nauraa. Lumityöt tehdään silloin kun huvittaa. Mummot ja lapset saavat kahlailla polviin asti lumessa ja liukkailla taas liukastellaan kun ei käydä hiekoittamassa.
Tämä on yksi Rädyn höpö höpö firmoista.
- Anonyymi
Epäilen että Räty on persu ja vapaamuuraaja.
- Anonyymi
No, sinä itse nostit hänet esille, miksi? Tarkoitus saada negatiiviset ihmiset heräämään.
- Anonyymi
Kateus Kotkalaisten punkkien kateus.
- Anonyymi
Kotka on Suomen persreikä täynnä toisen toisiaan kateellisempia ihmisiä mitä maa päällään kantaa.Vasemmistoliiton tai SDP jäsenkirjat takataskussa kuula punaisena kateellisena toisia ihmisiä kohtaan..Ryssiä on myös reippaasti kelan elätettävänä
- Anonyymi
Mukava tyyppi varmasti nukkuessaan, ellei kuorsaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131