Hei! Minä käyn parasta aikaa toista vuotta lukiossa, ja aika koittaa valitsemaan opiskelupaikkaa. Olen mietiskellyt Åbo Akademi ja niitten psykologia kurssit. Mutta ongelma lienee että minun arvosanat ei nyt ole ihan parhaat sekä olen epävarma jos koskaan edes pääsisin sinne sisään.
Jos joku joka on opiskellut/tai opiskelee Åbo Akademissa, voisitko ytsävällisesti sano että mitkä aineet kijroitit sekä mitkä arvosanat sait yo kokeesta. Tai jos pääsit valintakokeisiin niin että mitä sisältöä siellä oli.
Mulla sopisi myös yhtä hyvin sosiologiaa, mutta psykologia on minun ykkösvalinta.
Jos kukaan kiinostaa niin luulen että kirjoitan
äidinkieli, psykologia, suomea ja mattikkaa (lyhyt). En ole ihan varma jos kirjoitan ranskaa, uskontoa tai englantia vimeisenä aiheena.
Kiitos!!!
Opiskelu Åbo Akatemiassa, psykologia.
Anonyymi-ap
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299