Kaikki todistajat ja todisteet puuttuvat evoluutiolta.
Jeesuksen ylösnouseminen sille on paljon todistajia.
https://urly.fi/3MtU
Evoluutiolla ei ole todisteita
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun S24:n roskis on jo täynnä artsin copypasteja, hän vaihtaa tekniikkansa linkiksi jonnekin, joutuu tosin itse keksimään kokonaista kaksi lausetta omasta päästään välttääkseen saman roskiksen. :D.
- Anonyymi
Onko evoluutio sittenkin toteutunut meidän aikana. Apina osaa puhua kännykkään.
https://www.facebook.com/100004328286101/videos/4162914703988147?locale=fi_FI
Sri Lankassa Apina kehittyi sähkömieheksi. Ura päätyi lyhyeen apina kuoli ja koko Sri Lankka meni pimeäksi.
- Anonyymi
Eikä muuten ole yhtään todsitetta mistään luomisesta. Siksi et pysty puhumaan siitä, vaan joudut puhumaan evoluutiosta.
Tosin et näytä siitäkään tietävän yhtään mitään. :D - Anonyymi
Arto, pliis, älä saata meitä kiusaukseen mätkiä sinua tieteen ja rationalisuuden säilällä. Ja siinä samalla äimistellä perusteluitasi ja ajatteluasi.
Miten pärjäät arjessa, onko kaikki hyvin? - Anonyymi
"Jeesuksen ylösnouseminen sille on paljon todistajia."
Itse ylösnousemuksesta ei Raamattu kerro mitään eikä sitä ollut Raamatunkaan mukaan ketään todistamassa.
Toisaalta Raamattu on täysin arvoton todisteena, koska se on kasa väitteitä joita on mahdoton todistaa oikeaksi. Joten on ihan sama mitä Jeesuksesta on kirjoitettu. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä huvittaa. - Anonyymi
"Kaikki todistajat ja todisteet puuttuvat evoluutiolta."
Suuri enemmistö kreationeista hyväksyy ns. mikroevoluution, mutta sinä et hyväksy edes sitä. Olet pieni vähemmistö kreationistien keskuudessa. - Anonyymi
Niinhän se on,että Saatana vaanii kaikkia heitä,jotka julistavat Raamatun totuutta!
Juuri kun ovat he päässeet Todistamasta,iskee hän heihin kiinni,kun ovat luulleet Vahvasti todistanensa!Sellainen on aikamme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239