https://yle.fi/a/74-20147402
"Pääministeri Petteri Orpon (kok.) mukaan Venäjän uhka ja isänmaan puolustaminen ovat niin eksistentiaalisia kysymyksiä, että hallitus on avoin kaikenlaisille ratkaisuille."
Onko Petteri Orpo seurannut ollenkaan viimepäivien uutisointia? Nyt ollaan tekemässä rauhaa ja Petteri elää kuin paniikki-moodissa ja perustelee yhteisrahoitusmekanismejä eksistentiaalisilla uhilla, vaikka Suomeen ei ole kukaan ollut edes hyökkäämässä?
Pitäisikö Petterin hakea työnohjausta jostakin muualta kuin EU:n kriisipöydistä, jossa ainoa paniikki on siinä, että Eurooppa menetti kasvonsa kun sitä ei otettu mukaan nevottelupöytiin... Liberaalit arvot hävisivät ja isot maat kertoivat miten asiat hoidetaan. Kyseessä on liberaalien kriisi, jota nyt yritetään jotenkin pelastaa ja luoda globaaleja uhkakuvia sumuverhoksi, ettei kiusallinen totuus paljastuisi..
Luoko Petteri Orpo pelon ilmapiiriä tarkoituksella?
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
"Arvopohjainen" on kärsinyt haaksirikon, nyt pitäisi elää sitä "realismin" aikaa, mutta siihen ei näytä olevan kykyä Suomessa, eikä myöskään osassa Eurooppaa!
Aikaansa seuraavat ihmiset kyllä näkevät selkeästi päättäjien arvovallan menetyksen EU:ssa.
"Veikkasivat väärää hevosta" ja nyt yrittävät vihan vimmassa saada sotaa aikaan! - Anonyymi
Orpo kääntää sodanlietsonnalla kansan katseen muualle kun välttää sillä kyvyttömyytensä hoitaa suomen taloutta joka on hänen takiaan maailman huonointa.
- Anonyymi
osu ja uppos
- Anonyymi
Kyllä, tyhmään kansan enemmistöön juju uppoaa. Saadaan siunaus asepaketeille ja samalla köyhdytetään kansamme nöyräksi matalapalkkatyön tekijäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358