YLE kuluttajat vaihtavat työnsä kanava kuuluttajaksi säästösyistä Haloo.
YLE kuluttajat vaihtaa työnsä kanava kuuluttajaksi
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjeistus Kremlistä pasahti postiluukkuun.
- Anonyymi
Haloo, kuka siellä?
- Anonyymi
Tuskinpa Ylen kuuluttajat itse vaihtavat toimenkuvaansa ja nimikettä. Eiköhän se Orpon hallitus vaadi Yleltä satojen miljoonien eurojen säästöjä samoin kuin Ylen hallitusneuvisto, jossa on kokoomuksella ja persuilla enempi edustajia.
Valitettavasti YLe joutuu irtisanomaan henkilökuntaa, etenkin nyt kun norjalaiset ostivat MTV:n, joten eiköhän sielläkin ala tapahtua irtisanomisia?- Anonyymi
Tanskan YLE tekee laadukkaampaa noin 80 miljoonalla kun Suomen YLE 600 miljoonaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanskan YLE tekee laadukkaampaa noin 80 miljoonalla kun Suomen YLE 600 miljoonaa .
Katsotko useinkin Tanskan yleisradion ohjelmia. Mikä on mielestäsi se laadukkain ohjelma Tanskan ylessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotko useinkin Tanskan yleisradion ohjelmia. Mikä on mielestäsi se laadukkain ohjelma Tanskan ylessa?
YLE veroa maksakoot kenelle ne palvelut kelpaa ei niin , että pakkoverolla maksatetaan kaikilla YLE maksukortin taakse niin kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184