Voitteko ohjeistaa kahta nuorehkoa naispuolista työntekijäänne olla tupakoimatta taloni edessä paarmanpolulla aamuisin 6.30.
Tätä on jatkunut jo viimekesästä, ja savu/hajuhaitta riittää jo sisällä talossani.
Autot käy tyhjää kesällä,ja talvella + Tottakai, satoja tumppuja on nyt heitetty metsään lasten leikkipaikalle
Kiitos..
Validiatalo Kokkola
6
302
Vastaukset
- Anonyymi
Käy ite sanomassa.
- Anonyymi
Todella se on paras tapa käydä itse sanomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella se on paras tapa käydä itse sanomassa.
En uskalla. Niitä on 2, ja ne voi hakata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla. Niitä on 2, ja ne voi hakata.
Tuoko se on. Aivan kamalan synkkä peikkotalo vielä synkemmän mäntymetsikön keskellä. Nyt sen palvelutalon on vasta "hoksannut", kun Paarmenpolun puomi poistettiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoko se on. Aivan kamalan synkkä peikkotalo vielä synkemmän mäntymetsikön keskellä. Nyt sen palvelutalon on vasta "hoksannut", kun Paarmenpolun puomi poistettiin...
Kävin katselemassa taloa. On se synkkä, metsän keskellä ja kuin vankisiirtola.
- Anonyymi
Tupakoivien hoitajajien emätin tuoksuu savukkeelle suuseksin yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813