Tähän asti terveydenhoitoon kerättyjä rahoja on käytetty terveyden hoitamiseen.
Jos nyt sitten päätetään, että niitä voi käyttää muihinkin tarkoituksiin, niin siitä pitää tehdä uusi laki.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole sairaus. Jos olisi, niin hedelmöityshoitoja voisi tehdä siihen sairastuneille terveydenhoidon rahoista. Mutta kun kyseessä ei ole sairaus, niin ei voi.
Jos taas terveydenhoidon rahoja täytyy käyttää seksuaalisen suuntautumisen seurauksiin sukupuoleen katsomatta, niin myös miespareille pitää antaa hedelmöityshoitoa. Käytännössä siis soterahoja pitää suunnata vuokrakohtuihin eikä vanhusten hoitoon.
On vaikea keksi mitään tasa-arvoon perustuvaa syytä, millä naisparien hedelmöityshoito - joka ei siis ole mitään sairauden hoitoa - olisi soterahoista, mutta miesten ei.
Miesparienkin pitää saada hedelmöityshoitoa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184