Nyt on tullut tieto että F-35 hävittäjissä tulee olemaan "kill switch" eli Washington pystyy kytkemään koneet pois päältä etänä!
Eli jos Venäjä hyökkää Suomeen niin Venäjän liittolainen USA kytkee Suomen F-35 koneet pois päältä. Kauppa peruttava välittömästi!
F-35 kauppa peruttava!
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän F-35 voi edes käynnistää ilman Pentagonista tullutta käynnistyskoodia, joka on jokaiselle käynnistykselle eri. Mitä sellaisilla koneilla tekee?
- Anonyymi
Elämme teknologian aikaa jolloin kahvinkeittimenkin toiminta saattaa perustua digitaaliseen tiedonsiirtoon langattomassa verkossa. Emme saa edes tietokonettamme käynnistettyä jos Microsoft haluaa sen estää. Kuka kuvittelee että sadan miljoonan huipputekninen sotakone jonka järjestelmien päivityksestä ainoastaan koneen valmistaja pystyy vastaamaan, ei olisi valmistajan toimesta tehtävissä toimintakyvyttömäksi moninkin eri tavoin. On aivan riittävästi haastetta jo pelkästään siinä että pyritään estämään koneen tekeminen toimintakyvyttömäksi jonkin kolmannen osapuolen, hakkerin tai jopa vihollisen toimesta. Tätä mieltä olen minä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358