Finnairin koneet jääkylmiä, yli 90% asiakkaista käyttää tarjolla olevaa huopaa tai mukanaan kantamaa

Anonyymi-ap

Tulin vastikään lomalta, käytin kertakäyttöistä sadetakkia "Accés Sadetakki hupulla 125 cm kertakäyttöinen" se on pieni paketti joka painaa vain 40g, maksoi jokunen vuosi sitten 1,99€/kpl. Lisäksi minulla oli aurinkohattu. Tämä sadetakki riittää mainiosti pitämään kehon lämpimänä ja estää viiman, hatusta on se etu että se itsessään suojaa viimalta, ja sadetakin hupun voi asettaa osittain hatun alle jolloin korvat, kaulaa ja niskan saa viimalta suojaan.

Paluumatkalla eräs vanhempi, lihavampi lentoemäntä ensin mulkoili minua, osoittaen mulkoilullaan asusteeni merkitsevästi kollegoilleen. Vähän myöhemmin hän otti asiakseen kysyä: "Eikö sun tuu kuuma tossa takissa, meinaan vaan kun me kaikki [tarkoittaen lentoemäntiä] ollaan ihan hiki hatussa". Kerroin että takki on mainio ja että aina mikä toivon lisää on kuminauhat hihansuihin ja että voisi olla muutama nappi edessä enemmän. Laskeuduttuamme myttäsin kertakäyttötakin roskiin, ja kun etenkin käytävällä tämän lentoemännän kohdalle hän kysyi vinoillen "no mihis nyt olet laittanut sadetakin?". Lentoasemalla kuitenkaan ei ole niin kylmää viimaa että sitä varten tarvitsisin suojautumista.

Jääkylmät Finnairin koneet johtuvat mielestäni siitä että moni lentoemäntä on lihava, tai vanha (menopausaalinen). Lihavat lentoemännät näköjään käyttävät kaikkia mahdollisia kiristys/kure -asusteita mitä lihaville naisille on tarjolla, niissä varmasti tulee hiki vaikka ei tekisi yhtään mitään. Vanhoilla naisilla taas on vanhuudenvaivoja, kuumia aaltoja yms.

2

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko otsikko: Finnairin koneet jääkylmiä, yli 90% asiakkaista käyttää tarjolla olevaa huopaa tai mukanaan kantamaansa talvista vaatetta

• Anonyymi

Paree kun pysyy pankkon päällä tai peräkammarissa äireen helmoissa, niin ei tule vilu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe