jutellaan peppersseistä...
ihan mistä vaan niihi liittyvistä aiheista...
itse en osaa keksiä mitään hyviä aiheita...
luin tässä hiljattain soundi lehdestä pippureiden haastattelun ja mulle selvis kaikkia ihan uusia puolia tyyppien historiasta..
aika rosoinen menneisyys on miehillä kyllä!!!
Pakkomielle
8
795
Vastaukset
- Ti-ia
Mikähän mahtaa olla rhcp fanien, kuten meidän reaktio jos rhcp tuleva kiertue ei yletykkään suomeen asti? Kauhistuttaa ees ajatella...
- Frusciante-fani
sanoppa muuta...miehet oli suomessa joskus -88...
provinssirockissa...
onko niillä ollu sen jälkeen keikkoja täällä? - Ti-ia
Frusciante-fani kirjoitti:
sanoppa muuta...miehet oli suomessa joskus -88...
provinssirockissa...
onko niillä ollu sen jälkeen keikkoja täällä?Onhan niillä ollu vuonna -99 kaks keikkaa Areenalla ja olikos se nyt -03 vai -02 niin Turussa ja Helsingissä =)
- patajan
Itse en tiedä RHCP:n menneisyydestä kovinkaan, eli millainen nuoruus heillä oli yms?
- Frusciante-fani
on ollu...sanottasko rankkaa...huumekuolemia ja kaikkee muuta mahollista...Soundi 8/2004 lehessä kerrotaan aika hyvin...ja elämänkerrasta saa vielä tarkempaa tietoa...kai...omistan kirjan mut en oo vielä kerinny kunnolla lukemaan...
- VeraVarpunen
on ollu...sanottasko rankkaa...huumekuolemia ja kaikkee muuta mahollista...Soundi 8/2004 lehessä kerrotaan aika hyvin...ja elämänkerrasta saa vielä tarkempaa tietoa...kai...omistan kirjan mut en oo vielä kerinny kunnolla lukemaan...
Kyllä. Minkä kirjan omistat?
- Frusciante-fani
VeraVarpunen kirjoitti:
Kyllä. Minkä kirjan omistat?
uusimman elämänkerran...
- godisawoman
...nuoruudessaan niin helvetisti. Lukasin n. viikko sitten loppuun "Arpikudosta" kirjan, ja tuli kyllä reilusti uutta infoo Anthonystä ja RHCP:stä. Anthony seurusteli Sinead O'Connorin kanssa? Oli hetken aikaa etsintäkuulutettuna? Hyppäsi talon katolta uima-altaaseen, mutta vetikin selkänsä säpäleiksi? Kyllä se jätkä on ehtiny, onneks on vielä hengissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214