Oletteko tosissanne? Voiko tämä olla totta?
Ruumiita polttamalla lämpöä 2000 taloon – jos kirkkoneuvosto suostuu
seurakuntayhtymästä myönnetään, että joku voi pitää krematorion hukkalämmön hyödyntämistä eettisesti kyseenalaisena.
Oletteko tosissanne? Voiko tämä olla totta? liikaa ruumita lks..pihalla
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
elin kauppa käy ja johtajalla kallis auto..ostiko elin rahoilla.
- Anonyymi
keskusta henttunen ja notko kihlat.
- Anonyymi
Kun tulee lämpöpiikki niin voi sanoa,nyt meni meidän mummo uuniin!oli sen verran reilusti rasvakerrosta ja massaa.
- Anonyymi
Vähänkö piti lähteä noin pahasti trollaamaan. alkuperäinen uutinen tässä:
Kangasalla sijaitsevan Vatialan krematorion ruumiiden polttamisesta syntyvää hukkaenergiaa saatetaan käyttää jatkossa kangasalalaisten kotien lämmitykseen.
Krematorion omistava Tampereen seurakuntayhtymä neuvottelee tällä hetkellä hukkalämmön myymisestä Kangasalan Lämmölle.
Jos neuvotteluissa päästään sopimukseen, voisi krematorio myydä tuhkaamisesta syntyvää energiaa kaukolämpöyhtiölle vuodessa noin 400 megawattituntia. Tällä lämpiäisi arviolta noin 20 omakotitaloa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214