Nurmeksessa ei tehdä vuosittain kymmeniämiljoonia Karjalanpiirakoita. Piirakoita varmaan tehdäänkin, mutta ne eivät täytä Karjalanpiirakan kriteereitä.
Herätys YLEn pahvit.
https://yle.fi/a/74-20147028
Ylen tietovisa
9
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaisen vaalimunkin ja ämpärin vetovoima on ihmeellinen.
- Anonyymi
Vaalimunkki ja ämpäri? Veikko Huovinen kirjoitti villimunkista ja joskus olen kuullut puhuttavan pappismunkista, mutta että nyt ihan vaalimunkki ja ämpäri..., kas siinäpä pulma. Liekö hyväkin munkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalimunkki ja ämpäri? Veikko Huovinen kirjoitti villimunkista ja joskus olen kuullut puhuttavan pappismunkista, mutta että nyt ihan vaalimunkki ja ämpäri..., kas siinäpä pulma. Liekö hyväkin munkki?
Hahaa! Nythän minä keksin. Se ämpäri on tuon vaalimunkin "asunto". Liekö peräti vaatimattomuuden ja askeesin huipentuma, suoranainen kliimaksi.
Ämpäri päähän ja olet kotona.
Kyläilijät koputtakoot ämpäriä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa! Nythän minä keksin. Se ämpäri on tuon vaalimunkin "asunto". Liekö peräti vaatimattomuuden ja askeesin huipentuma, suoranainen kliimaksi.
Ämpäri päähän ja olet kotona.
Kyläilijät koputtakoot ämpäriä.Se toimii kokoomuksen piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on vaan sellainen sanonta. Munkki, joka tarjotaan vaalien kunniaksi. Eihän esim. mitalikahvejakaan keitetä mitaleista...
- Anonyymi
Riisipiirakkako on vanha Suomalainen perinneruoka?
Missäs täällä riisiä on kasvanut, karjalassako?
Oikeassa ja alkuperäisessä karjalanpiirakassa oli muuten ohrapuurotäyte!- Anonyymi
No jos ihan pilkkua jne., niin piirakkakaan ei ole karjalainen keksintö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ihan pilkkua jne., niin piirakkakaan ei ole karjalainen keksintö.
Eikä karjalainenkaan ole keksintö, eikä mikään muukaan ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä karjalainenkaan ole keksintö, eikä mikään muukaan ole...
Kyllä ikiliikkuja olisi jos joku vaan keksisi sen... 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299