joita Putin ei tule ikinä hyväksymään.
-Venäjälle kaapatut 20 000 lasta ja niiden palautus. Myöntymällä tähän Putin tunnustaisi ihmisoikeusrikokset. Venäjälle ei kaapata lapsia vaan sinne kaikki halutaan.
-Venäjän tekemät sotarikokset. Putin ei todellakaan halua Haagiin ja niin ollen sotarikoksia ei ole tehty, vaikka niistä olisi minkälaisia pitäviä todisteita hyvänsä.
Trumpin tulitauko- ja rauhanehdotuksessa on unohdettu oleellisimmat asiat,
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tilanteessa "lapset kaapattiin"?
Vai olisiko niin, että heidät vietiin turvaan kun heillä ei ollut huoltajia läsnä?
Ukrainassa oli paljon katulapsia, joista osalla oli myös vanhemmat elossa.- Anonyymi
Tuotahan minä juuri tarkoitin. Venäjä ei ryöstä lapsia eikä kuskaa vessanpönttöjä sotasaalina omaisilleen ihmeteltäväksi, vaikka niistä olisi minkälaiset todistukset ja todistajat hyvänsä. Ja niistähän on. Pietarissa on muuten 20000 venäläistää katulasta. Ne eivät kuitenkaan kelpaa venäläisille adoptiolapsiksi, vaan venäläiset satsaavat ukrainalaiseen laatuun.
- Anonyymi
Zeleski pitää viedä Haagiin? Se slkoi demendiavaarin sodan,tuhoten Ukrainan!
- Anonyymi
Toiset tekee rumihita ja toiset hautaa! Suomipoju maksaa,huuta Stubbi?
- Anonyymi
Venäjällä on sanonta, että Haagin pelko on viisauden alku. Putin tuntee asian hyvin ja ei missään nimessä mene ikinä Haagiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501