"Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut – Liittyivätkö asiat toisiinsa?
Uimahallin lippujupakka tunnetun poliitikon ja asiakasneuvojan välillä puhuttaa Lappeenrannassa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
No olipa yllätys että kokkare asialla
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa siis Lappeenranta on nykyään Tampereella.
- Anonyymi
Niinkö aloituksessa sanottiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö aloituksessa sanottiin?
Ei. Missä tuo mieliä kuohuttanut tapaus tapahtui?
- Anonyymi
Kokoomukselaisilla on ylimielisyys-ego-ongelmia ja ihmettelen kuinka tuollainen jyrä voi toimia hyvinvointiasioissa kun ilmeisesti sen sijaan aiheuttaa pahoinvointia.
- Anonyymi
Kuuluu varmaankin kokoomuksen kultapossukerhoon.
- Anonyymi
Juuri tämän takia irtisanomista helpotettiin roimasti älkää tulko kokkareiden eteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu varmaankin kokoomuksen kultapossukerhoon.
Sanoisin, että haluaisi kuulua. Mutta ei kuulu, vaan on ihan rivi maalaiskokkare. Wannabe rikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että haluaisi kuulua. Mutta ei kuulu, vaan on ihan rivi maalaiskokkare. Wannabe rikas.
Mutta on aloittanut ökyilemisen ja älämölön jo etuajassa?
- Anonyymi
No voi hitto taas. Lappeenranta on AIKA KAUKANA Tampereesta. Etkö sinä törppö osaa erottaa aihealueita toisistaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358