Itsensä ylentäneet

Anonyymi-ap

Olipa siinä ehdokasluettelossa pitkä lista sellaisia, ettei mitään edellytyksiä valtuustoon. Kepuleiden ja persujen varaan ei kannata missään tapauksessa jäädä. Pitäs ne jo aueta killinpojilta silimät viimeinkin.

14

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10 minuuttia sitten syönnin jälk
      een nukahin ja heräsin siihen, kun sain lyhyen viestin; "2 ehdokasta",,

• Anonyymi

Toinen on Hyvölä Jyrki, mutta kuka on toinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen on Hyvölä Jyrki, mutta kuka on toinen?

Remes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remes?

On vanha sanonta: Varis munii variksen munia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 pistetä vastauksestasi, mut ei "Varikselle,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanha fakta: Keskusta pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanha fakta: Keskusta pettää aina.

Näin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitokokoustamiseen riittää syyksi nimi. Niin kärsämäkeä kuin olla ja voi.

• Anonyymi

kun saavuin kärsämäkeen töihin jouduin välitömästi hoitokoustajien manipuloitavaksi oli puhutteluja yöllisiä kävelyitä, se oli positiivia ettei työpaikan esimies ollut, hänellä oli kiinostus hevosiin,,

• Anonyymi

Ei ole meno muuttunut miksikään eikä tule muuttumaan ehdokaslistan pikasilmäyksellä. Jos et kumarra kepua sitä vastaan sotineet ja käräjöineet kärsäkeput laittaa nimesi listalle ihmisistä jotka eivät pääse taivaaseen. Se erikoisin asia kärsäkepuissa että eivät itse elä kuin muita opettavat elämään. Kepuviiri löytyy kirjahyllystä kuten myös saniteettitiloista jotta on jotain millä pyyhkiä perä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole meno muuttunut miksikään eikä tule muuttumaan ehdokaslistan pikasilmäyksellä. Jos et kumarra kepua sitä vastaan sotineet ja käräjöineet kärsäkeput laittaa nimesi listalle ihmisistä jotka eivät pääse taivaaseen. Se erikoisin asia kärsäkepuissa että eivät itse elä kuin muita opettavat elämään. Kepuviiri löytyy kirjahyllystä kuten myös saniteettitiloista jotta on jotain millä pyyhkiä perä.

Vieläkin kiroavat Kärsämäkisiä selän takana jotka vastustivat ulkoistamisia. Vaikka se oli Sipilä (keskusta) joka niitä ulkoistamisia vastusti ettei sopimukset kuntien ja pörriäisten välillä sabotoi kepujen maakuntamallia sotepalveluiden alasajoineen. Hakien ulkoistamiset estävälle puitelaille jatkoajan minkä myös sai. Kärsäkepujen valtavalla kiireellä erotessa kepujen kuntayhtymästä ennen kuin sen estävä puitelaki saa lainvoimansa. Ja nämä keskustaa julistaa haukkuen pystyyn ihmiset joilta ei löydy keskustan jäsenkirjaa perstaskusta?? Vaikka itse ovat sen pahimpia vihollisia?

• Anonyymi

kyllä mä päästän paskasen naurun sitte ku yhen keskustan miesehokkaan isä jää kiinni tempuistaan

• Anonyymi

Keskustan?

• Anonyymi

jäämme oottaan,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe