Hän kuuluu pelaajien rinkiin, joka sopii otteluiden lopputuloksista, he pelaavat tulosvetoa. Viimeisen ottelukierroksen peleistä monet olivat järjestettyjä, siis tuloksista.
Liiga varmasti vielä kaatuu tähän, pudotuspelejä ei pitäisi pelata. Esim. Tappara on tehnyt konkurssin.
Jypin maalivahti Salminen petti Jypin
13
294
Vastaukset
- Anonyymi
sinnuuheeee naaliin ja jypille valtion tukea
- Anonyymi
uudella jypillä on managerointitoimintaa pohjois- amerikassa, oltiin esim. mikko rantasen siirron taustalla.
jjk:lla on samanlaista toimintaa englannissa, ollaan siinäkin mukana.
charlotta- Anonyymi
kirittärillä ja kirillä on vastaavaa toimintaa baseball'in parissa ja superbowl'in parissa usa:ssa.
charlotta
- Anonyymi
Mene ulostamaa jyppijuttujasi jääkiekkopalstalle, kiitos.
- Anonyymi
Salminen on kokenut uskonnollisen herätyksen.
- Anonyymi
Salminen on saanut armon, hän jatkaa. Pelaajisto vaihtuu kyllä aika paljon. Perrin nousee Jypin toimitusjohtajaksi ja kasaa joukkueen. Atrolle heipat, sinähän melkein tapoit Isäni kirkkaudessa.
Ensi kaudeksi on tulossa kova joukkue, tulee paljon AHL-pelaajia. Olen Jypin uusia omistajia, perästä kuuluu.
Ikaros jr.- Anonyymi
sinnuhe maaliin ja valtiolta tuki jyppiille.
tehkää siitä uusi zska
- Anonyymi
jyppiin tulee uusia pelaajia, petteri rimpinen, senay ja asplund ahl:sta ja sami vatanen ja leevi tukiainen pelicans'ista.
alexandra- Anonyymi
vielä yksi, meidän suosikki julius nättinen,
karoliina
- Anonyymi
Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä kirjoituksestasi.
- Anonyymi
omistajille on kerrottu uusina pelaajina asplund ja seney ja nättinen
- Anonyymi
edellä kerrottujen lisäksi rimpinen, nuorten mm-vahti, peter stillman anaheimin organisaatiosta, on kuningaspelaaja, pelaa ahl:n pudotuspelejä, mike Wikberg södertälje'stä.
- Anonyymi
Olisko sitten persu? Petturien aatelia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264