Arvon seksiäänistä valittajat:
Niin kauan, kun sieltä yläkerrasta kuuluu lasten karjumisa, musiikin jumputusta, karaokea, remontointia, niistämistä ja oksentamista vessassa sekä jotain ihme keilaamista, niin ei vaikuta meidän ( seksi) elämään.
Huutaisitte tekin, jos joku löytäisi teidän nautintonamiskan.🤩
Kiitos - ja kulemisiin.
imberiumin vasta isku.
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Soitatko tallenteelta erilaisia kiljuntaääniä, mummo?
- Anonyymi
Huomion hakuinen reppana thats it
- Anonyymi
Pannaan pannaan, että sänky natisee ja huudetaan kovaa ja korkealta, että naapurin kakaratkin kuule, mistä on kysymys.🤭
Yöllä, kun saa kunnolla naviskaa päivällä työt luistaa ja ensi yönä taas nautiskellaan naviskaa.
Nautinnollista elämää ilman viinoo.😍🤩
- Anonyymi
Mitä tänne itket valita isännöitsijälle
- Anonyymi
Kersat saunan on kaiken pahan alku ja juuri.😅
- Anonyymi
Tyypillistä matu vuokrakolhoosien elämää..
- Anonyymi
Mikä tuo "imberium" on, maisteri?
- Anonyymi
Ahaa, mutsin vastaisku, vau!
- Anonyymi
Onko siellä pesula kun pitää huudattaa sitä pesukonetta 5 koneellista päivässä, eikö se sperma lähde vähemmällä vai onko siellä ollut oikein kunnon orgiat!
- Anonyymi
Thaikkujen stringejä ne vaan siellä huuhtelee,kun on niin monet lastit eri miehiltä jäänyt muistoksi.
- Anonyymi
Vaan dulle ei edestä mahasta ponneton
- Anonyymi
Monet yksinäiset soittavat seksiääniä esim. läppärin erotikasivuilta antaen naapurien ymmärtää että nyt sitä saa. Minä ainakin.
- Anonyymi
Pöhlö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhlö.
Emmää nyt tiedä niinkään. Naapurien vaimot katselevat kunioittavasti hississä. Tuppaavat jopa lähelle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244