Voiko kahta rakastaa samaan aikaan?
Voiko rakastaa kahta
30
951
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en pysty.
- Anonyymi
Ei voi olla kuin yksi kerrallaan romanttisessa mielessä/rakkaudessa. 🩵💛💜💙
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Ihminen on yksiavioinen, kuten joutsenet. Siis jos toimii oikein homma. Toki poikkeuksia aina on.
- Anonyymi
Tuskin useimmat osaa rakastaa edes yhtä ymmärtääkseni tunteita taas voi olla jopa useampaakin kohtaan
- Anonyymi
Voi olla vaikka kuinka monta. On eletty sekin
- Anonyymi
Ei voi, aina on yksi ylitse muiden? Vahvat tunteet vain yhdelle ja jos on muita niin ovat enempi toisarvoisia, vaikka silti kiinnostuksen alla, muttei rakkauden. Tämä on totta, muut väittämät enemmän valhetta.
- Anonyymi
Romanttisesti? En minä ainakaan. Olisi aika ohutta rakkautta, jos se pitäisi kahden ihmisen välille levittää.
- Anonyymi
Rakastan isiä ja äitiä ja siskoja ja veljiä ja isovanhempia. Ystäviä, exää, kissoja, edesmennyttä koiraa.
- Anonyymi
Hienoa. Tuo on eri rakkautta, mitä aloittaja tarkoittaa. Lähimmäisen rakkaus ei ole romanttista.
Ei voi. Jos todella ihastuu niin ei pysty. Jotain seksuaalista ja kevyttä ihastumista voi tuntea useampaa kohtaan, mutta ei oikeaa rakastumista. Sillä silloin ajattelee pakkomielteisesti vain yhtä ihmistä.
Ja ystävyyttä voi tuntea useampaa kohtaan. Romanttinen rakkaus on täysin eri asia. Sitä harva taitaa edes tuntea.
- Anonyymi
Jotkut pystyy ja jotkut ei. Minä pystyn ja tunnen miehiä jotka pystyvät.
- Anonyymi
Ei voi, mutta voi jäädä elämään rakkaudettomaan suhteeseen.
- Anonyymi
Mielestäni ei voi. Mutta voi tuntea jotain kevyttä ihastusta moneen samaan aikaan. Mutta rakastaa voi vain sitä yhtä erityistä. 💗
- Anonyymi
Mä elän siinä luulossa, että biologia estää sen. Rakastumisen tarkoitus on että me apinat alettais rakentaa pesää ja pitää huolta pennuista.
Mutta lisäksi voi toki olla kehollisia tarpeita, ihastelua ja semmoista kevyempää. - Anonyymi
En minä ainakaan voi. En ole rakastanut ketään yli viiteentoista vuoteen.
- Anonyymi
Itse voin, mutta se rakkaus on erilaista kumpaakin kohtaan. Elämänkumppaneita voi olla useita, sielunkumppaneita vain yksi, luulen.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kyllä jokainen, joka on joskus rakastunut, tietää miltä tuntuu kun pääkoppaan ja sydämeen sopii vain tasan yksi ihminen.
Mutta ei kaikki sitä koe, mikä on ihan okei.
Oma elämä on mitä on. Sitä paitsi tasaisempi tunneaallokko on monelle suositeltavampi!- Anonyymi
En tiedä, olisinko halunnut kokea rakastumista. Mulla oli niin selvät sävelet, ennen kuin hänet kohtasin. Meni koko pakka sekaisin silloin. Enkä osaa analysoida mitä oli, mutta kun se vaan oli. Alusta lähtien. Jotkut käyttää hyväkseen rakastuneen ihmisen hölmöä mielentilaa. Kun se vaan kattelee sieltä vaaleanpunaisen lasien takaa. Ja vaikka tietäisi ihan tarkkaan millainen se toinen on, ei se niihin tunteisiin vaikuta. Siltä toiselta on sietänyt sellaista, mitä ei koskaan kuvitellut keneltäkään sietävänsä.
- Anonyymi
kyllä varmaan.🥰🥰 itselläkin on rakkaita enkeleitä pilven reunalla a🕊️j🕊️ ajattelen heitä usein ja tapahtumia ja sitä miten olisin halunnut juuri heitä rakastaa mutten ehtinyt tai osannut. 😔sitten on ihania olemassa olevia enkeleitä. heistä toivon voivani rakastaa yhtä ihan loppuun saakka romanttisesti. ❤️🔥haluan olla se kuka pysyy rinnalla ja rakastaa, heittelisi elämä meitä sitten miten tahansa🤍
- Anonyymi
En minä ainakaan voi! Nytkin kaipaan vain ikäistäni tummatukkaista miestä!
- Anonyymi
Eeeeiiii voi paitsi äitiä tietenkin aina eniten.
- Anonyymi
Voi tietysti useaa yhtaikaa kaikkia eritavalla. riippuu kenestä kyse.
- Anonyymi
En voi vastata muiden puolesta, mutta 68 vuotiaana miehenä toista kertaa elämänsä aikana rakastuneena ainakaan itse en voisi. Kun rakkaus on löytynyt, siihen panostan kaiken.
- Anonyymi
Kyllä kahta voi rakastaa, mutta se on hyvin raastavaa ainakin itselleni oli. Eli minulla oli noin 15 vuotta tilanne, että olin naimisissa toisen naisen kanssa, ja sitten elämääni tuli myös nuoruuden rakkaus, hieman kuin sattumalta, täysin tahattomasti. Tapasimme tämän nuoruuden heilan kanssa täysin liikeasioissa, jokin veti minua hänen puoleen ja samoin, ystävystyimme, pidimme yhteyttä aina silloin tällöin, kävimme syömässä, ihan kaveripohjalta, mutta lopulta rakastuimme. Pidimme suhteen salassa yli 15 vuoden ajan, avioliittoni heikkeni koko tämän ajan, ja lopulta päädyimme ex- vaimoni kanssa lähettämään eropaperit käräjäoikeuteen, erosimme sovussa, ja jatkoin tämän nuoruuden rakkauteni kanssa yhteiseloa, noin vuoden kuluttua erosta julkistimme parisuheemme uutena suhteena, ilman että tämä loukkasi ketään läheisiämme.
- Anonyymi
Hyvä ja hankala kysymys!! Luulen että voi, aito rakkaus on pitkäkestoista, se saattaa omalla tavallaan hiipua taustalla, tai myös syttyä uuteen liekkiin sopivan tilaisuuden tullen. On olemassa tuhansia syitä jotka pilaavat tai hankaloittavat toisiinsa rakastuneiden suhteeseen ajautumista, silloin rakkaus voi jäädä täysillä kokematta ja toinen vierailee ajatuksissa usein ja tunne että enempäänkin olisi ollut tahtoa ja halua, mutta ehkä joskus vielä? Tai jonkinlainen sisäinen ääni on kertonut, että en rohkene tähän suhteeseen vaan jatkan sopivamman etsimistä. Silloin uusi ihminen saattaa saada ihastumaan, jopa rakastumaan itseensä ja keskeneräinen hankalalta tuntuva eteneminen saattaa jäädä unholaan. Ihminen ei rakastu aidosti kovin usein, tunne on hyvin voimakas ja toinen koetaan hyvinkin sopivaksi itselleen, ja mielessä tehdään monia asioita ja suunnitellaan uutta elämää. Rakastuminen uuteen ihmiseen on mahdollista, intohimon voimalla, mutta lämpimät ajatukset aikaisempaan rakastettuun ei välttämättä lakkaa koskaan. Rakastumisessa parasta on kun tunteet kohtaavat, toisen suuteleminen aukaisee uuden maailman ja ensimmäinen kerta yökylässä saa pelkäämään hengityksen salpautumista.
https://www.youtube.com/watch?v=Hu8CkHca2t8 - Anonyymi
Voi. Rakkaus on välittämistä ja voit rakastaa äitiä isää siskoa veljeä mummoa vaaria kavereita kaikkia voi rakastaa...
- Anonyymi
Ei voi, siis parisuhteessa.
- Anonyymi
Kenelle tämä tieto?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337