aamu päivää ja tieten alkavaa viikonloppu...... ihan siks kirjoittelen..... jos vaikka joku mut muistaa mut....... täh häh...... :)))))
Oikein hyvääääää......
16
534
Vastaukset
- mies
kiitos viime yöstä..kuumaa oli.DDDDDDDD
- mies
BBrunetti kirjoitti:
se olitkin........ näin monen vuoden jälkeen..... :))))))
olet kyllä hyvin hurmaava "pakkaus"..
- eijarina
sullekkin! Ite oon keikkunu tääl jo aamu kuudesta asti kun ei aina jaksaa lukeekkaan. Tosin käväsin välillä kaupassa, jääkaapissa ei ollu paljon muuta kun valot.
puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)
- mies
BBrunetti kirjoitti:
puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)
Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!
mies kirjoitti:
Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!
nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))
- mies
BBrunetti kirjoitti:
nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))
pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!
mies kirjoitti:
pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!
pusssssss...... nyt meni hiekkalaatikko...... mut menköön...... pussssss.....
- Savonmies
Oikein hyvää sellaista.
lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))
...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))
AMR-52 kirjoitti:
...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))
otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))
...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.
AMR-52 kirjoitti:
...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.
siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))
...on,siirrän aikaa kl.22.00 alkavaksi..))))
tulppaani kyl ompi siin vaihees kärsineen näkönen..((( noh,kyl tulppaaneis löytyy...))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873