aamu päivää ja tieten alkavaa viikonloppu...... ihan siks kirjoittelen..... jos vaikka joku mut muistaa mut....... täh häh...... :)))))
Oikein hyvääääää......
16
532
Vastaukset
- mies
kiitos viime yöstä..kuumaa oli.DDDDDDDD
- mies
BBrunetti kirjoitti:
se olitkin........ näin monen vuoden jälkeen..... :))))))
olet kyllä hyvin hurmaava "pakkaus"..
- eijarina
sullekkin! Ite oon keikkunu tääl jo aamu kuudesta asti kun ei aina jaksaa lukeekkaan. Tosin käväsin välillä kaupassa, jääkaapissa ei ollu paljon muuta kun valot.
puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)
- mies
BBrunetti kirjoitti:
puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)
Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!
mies kirjoitti:
Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!
nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))
- mies
BBrunetti kirjoitti:
nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))
pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!
mies kirjoitti:
pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!
pusssssss...... nyt meni hiekkalaatikko...... mut menköön...... pussssss.....
- Savonmies
Oikein hyvää sellaista.
lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))
...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))
AMR-52 kirjoitti:
...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))
otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))
...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.
AMR-52 kirjoitti:
...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.
siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))
...on,siirrän aikaa kl.22.00 alkavaksi..))))
tulppaani kyl ompi siin vaihees kärsineen näkönen..((( noh,kyl tulppaaneis löytyy...))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969