Oikein hyvääääää......

aamu päivää ja tieten alkavaa viikonloppu...... ihan siks kirjoittelen..... jos vaikka joku mut muistaa mut....... täh häh...... :)))))

16

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

kiitos viime yöstä..kuumaa oli.DDDDDDDD

• se olitkin........ näin monen vuoden jälkeen..... :))))))

• mies
        BBrunetti kirjoitti:

se olitkin........ näin monen vuoden jälkeen..... :))))))

olet kyllä hyvin hurmaava "pakkaus"..

• eijarina

sullekkin! Ite oon keikkunu tääl jo aamu kuudesta asti kun ei aina jaksaa lukeekkaan. Tosin käväsin välillä kaupassa, jääkaapissa ei ollu paljon muuta kun valot.

• puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)

• mies
        BBrunetti kirjoitti:

puolesta kävis kaupassa..... :)))) no ei siel sentään pelkät valot..... muksaa viikonloppua.... :)

Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!

• mies kirjoitti:

Pirtuveikkoon..niih , pusuja!!!

nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))

• mies
        BBrunetti kirjoitti:

nyt viestiä pitäis..... mut pusuja..... pussssss.... pussssss...... meniks överiks..... meni....:)))))

pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!

• mies kirjoitti:

pusuja peliin..kääk , oonks ihan huulipunissa!!

pusssssss...... nyt meni hiekkalaatikko...... mut menköön...... pussssss.....

• Savonmies

Oikein hyvää sellaista.

• lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

lähdetään tänään sedun baarin avajaisiin..... me lahtelaiset saamme kanssa onnelan........ :))))

...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))

• AMR-52 kirjoitti:

...ko miut mukkaa,ei oo pitkä matka Onnelaan...)))

otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

otanhan mie...... tuutko jo joutuin.....:)))))))

...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.

• AMR-52 kirjoitti:

...mäll..eikun tällit,oon paikal ko sekuntiviisar....)))) patsastelen toril tulppaani napinläves kl.18-19 välil.

siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

siihen aikaan ku myöhempäääääääääääääää...... elis joudut sen tulppaanin kans yksin tepastella ku kerta siihen aikaan jo torille meinaat.... nyt tää menee päikkäreille...... niin jaksan sit taas remuta illal......... :)))))))))

...on,siirrän aikaa kl.22.00 alkavaksi..))))
        tulppaani kyl ompi siin vaihees kärsineen näkönen..((( noh,kyl tulppaaneis löytyy...))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2139
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      69
      1324
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe