VALITSE JEESUS!

Anonyymi-ap

VALITSE JEESUS!

Vakuutamme, että kaikki Jeesuksen antamat lupaukset ovat luotettavat! Hänellä ei ole yhtäkään katteetonta lupausta! Lupaukset löytyvät Raamatusta.
Sinulla on vapaa valintaoikeus itse päättää ikuisesta kohtalostasi? Voit valita elämääsi Jumalan johdatuksen ja pääsyn Taivaaseen valitsemalla Oikean Tien. Oikea Tie on Jeesuksen vastaan ottaminen. Hän sanoo: ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Joh. 14:6.
Taivastie alkaa siitä kun nöyrryt Jumalan eteen tunnustamaan syntisyytesi - kadut syntielämääsi ja päätät antaa elämäsi ehdoitta Jeesukselle. ”Kaikki ovat syntiä tehneet…” Rm. 3:23.
Uskoon tuleminen on siirtyminen valhemaailmasta todellisuuteen.

JEESUS SOVITTI SYNTISI GOLGATAN RISTILLÄ!
Hän oli Sijaisuhri. Saat nyt siirtää syntisi Golgatalle ”uskon kautta Hänen vereensä.” Room. 3:25.
”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi…” Jes. 53:5.
Jumala rakastaa Sinua! Hän tahtoo Sinut Taivaaseen.
Mikäli päätät mennä kadotukseen Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jatkat vain entiseen tapaan synneissäsi. Näin olet valinnut kadotukseen johtavan tien. Silloin kuolet synneissäsi ilman Jeesusta. Viimeisellä tuomiolla Jumala vahvistaa oman valintasi.

Odotamme valintaasi yhdessä Jeesuksen kanssa!
Raamattu sanoo Sinulle näin: ”Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.” Apt. 2 :38.

”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi” (Joh. 1:12).

Tervetuloa Jeesuksen omien joukkoon!

Ehdokkaamme ohjelmanjulistus:
"Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille; joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Mk. 16:15-16.

Keskustelutilaisuudet joka keskiviikko klo 14.00 – 16.00 (tarjolla myös kahvia ym.)
Lauantaisin raamattupiiri kello 14.00.
Sunnuntaisin hengellinen tilaisuus klo 16.00.
Seurakuntatila, Maariankatu 2. 20100 Turku.
TERVETULOA!

www.Jeesus-on-Herra.com

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se tapahtuu käytännössä.

• Anonyymi

Nyt kun kansa ei ole tyytyväinen hallitukseen, niin ääni jeesukselle on lähes ääni hallitukselle ja pois oppisition äänistä.

Hallituspuolueet ajavat julkista terveydenhuoltoa alas. Halutaanko sitä myös kunta- ja aluevaltuustopohjalla, voi olla ratkaisevassa roolissa, miten terveydenhuollon yksityistäminen toteutuu ja verorahat menevät tuolloin osinkoihin.

• Anonyymi

Ei liity politiikka mitenkään Jeesuksen seuraamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe