Mies ei enää viestittele, olen raskaana

Anonyymi-ap

Mitähän ihmettä tapahtuu... Yhteisestä toiveesta olemme raskaana, asumme etäsuhteessa. Tuore suhde, aiemmin mies aina soitti iltaisin. Laittoi hyvän yön viestiä ja huomenet. Sydämien kera.

Nyt tämä on 80% loppunut, päivällä kyllä heittää jonkun lyhyen viestin ja ehkä kiireisen puhelun.
Ei puhu enää rakkaudesta, ei sano mitään mukavaa muutenkaan, siis minuun liittyvää. Neuvolaan ei pääse työnsä vuoksi.

Mitä tapahtui, olen ymmälläni. Hän muuttui niin täysin. Kaipaisin tukea raskauteen, käytännön asioihin ja ihan hellyyttää ja rakkautta. Kysymystä miten tänään menee, mitä kuuluu.

25

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paniikki, toinen nainen, ahdistus, katumus?

• Melko mahdotonta päätellä mikä loppujen lopuksi vaivaa, mutta voi olla, että siihen on syynsä, miksi esimerkiksi asutte erillänne, ettekä samassa osoitteessa niin kuin normaalisti lapsia hankkivat pariskunnat.

-Voi olla, että miestä alkaa ahdistaa kun läheisyys alkaa muuttua liian sitovaksi ja sinun raskaus on tehnyt saman.
      - Voi olla, että olet tietämättäsi muuttunut raskaaksi tulemisen jälkeen
      - Voi olla, että mies on (tahtomattaankin) menettänyt kiinnostuksensa raskaana olevaan naiseen
      - Voi olla, että miestä pelottaa isäksi tuleminen
      - Voi olla, että löytänyt jo toisen naisen ja tekee exittiä

• Anonyymi

Itkettää koko ajan tämä tilanne. Miten ihana mies muuttuu näin, toista naista vähän epäilisin mutta toisaalta en usko.
      Varmasti olen jotenkin muuttunut kun olen raskaana, en sitten tiedä miten. Maha on kasvanut. Seksi hänelle kelpaa hyvinkin, siinä ei ongelmaa.
      En ole vaatinut yhtään mitään, mutta tekisi mieli olla ihan vain ottamatta itsekään yhteyttä ja heittää pallo hänelle

• Anonyymi

Minua pelottaa myös äidiksi tuleminen, ja tämä tilanne nyt eniten.

• Anonyymi

Muilla vastaavia kokemuksia?

• Anonyymi

Kuulostaa pahalta. Haluaako mies isäksi edes? Tai olla yhdessä. Kyllä tuossa vaiheessa viimeistään otettava vastuuta. Sinuna keskittyisin nyt etsimään tukiverkostoa muualta. Vaikuttaa et tuo mies ei kauan tule olemaan kuviossa mukana. 😔 Jaksamista 🩷

• Anonyymi

Ehkä ei halua sitoutua kuitenkaan? Tullut toisiin ajatuksiin?

• Anonyymi

Oma hormonitoimintasi saa sinut sekaisin

• Anonyymi

Tarvit nyt muitakin tukiverkkoja esim.odottavien äitien ryhmiä,sukulaisia ja onko neuvolasta ohjausta synnytys valmennukseen. Äidiksi tuleminen on jännittävää ja ymmärrettävää kun on uuden asian edessä mutta kaikki menee kyllä luonnostaan hyvin.Jos miehestä ei kuulu niin anna olla ja keskity omaan ja vauvan hyvinvointiin.

• Anonyymi

Tekisi mieli ravistella miestä, että herää pahvi!

• Anonyymi

Ehkä käy mennyttä läpi ja miettii, miten valmistautua tulevaan? Aina minusta parempi ennalta valmistautua tällaiseen, mut harva näin tekee? Hyvä kysyä häneltä, miten koki oman isä-poika suhteensa, oliko siellä jotain hyvääkin, jota voisi itse ammentaa tulevassa?

Moni huonon isä-lapsi suhteen kokenut haluaa tarjota parempaa lapselleen? Koki liian ikäviä asioita ja haluaa näin olla parempi isä lapselleen? Ei voi kuin toivoa parempaa, mut elämme aikaa, jossa tapahtuu paljon vähemmän toivottuja asioita, joka voi luoda ylimääräisiä pelon tunteita.

Toivon mukaan haluaa sinulle hyvää ja haluaa helpottaa sinun äidin taakkaa? Jos oma talous on huonolla mallilla silloin, harva toivoo tulemista isäksi? Vastuunotto on aina hyvästä näissä tilanteissa, toivon mukaan tämä tulevan lapsesi isä on sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä käy mennyttä läpi ja miettii, miten valmistautua tulevaan? Aina minusta parempi ennalta valmistautua tällaiseen, mut harva näin tekee? Hyvä kysyä häneltä, miten koki oman isä-poika suhteensa, oliko siellä jotain hyvääkin, jota voisi itse ammentaa tulevassa?

Moni huonon isä-lapsi suhteen kokenut haluaa tarjota parempaa lapselleen? Koki liian ikäviä asioita ja haluaa näin olla parempi isä lapselleen? Ei voi kuin toivoa parempaa, mut elämme aikaa, jossa tapahtuu paljon vähemmän toivottuja asioita, joka voi luoda ylimääräisiä pelon tunteita.

Toivon mukaan haluaa sinulle hyvää ja haluaa helpottaa sinun äidin taakkaa? Jos oma talous on huonolla mallilla silloin, harva toivoo tulemista isäksi? Vastuunotto on aina hyvästä näissä tilanteissa, toivon mukaan tämä tulevan lapsesi isä on sellainen?

Ei hän varmaankaan minulle mitään pahaa halua. Mutta sitä nyt aiheuttaa kylläkin.
        Taakkaa lisää kun joudun muun lisäksi murehtimaan parisuhteen tulevaisuutta ja onko hän oikeasti tukenani. Ja millä tavalla?

Tukiverkkoja vaikea alkaa luomaan tyhjästä tällä aikataululla, ehk jotain keskusteluapua voisi saada

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän varmaankaan minulle mitään pahaa halua. Mutta sitä nyt aiheuttaa kylläkin.
        Taakkaa lisää kun joudun muun lisäksi murehtimaan parisuhteen tulevaisuutta ja onko hän oikeasti tukenani. Ja millä tavalla?

Tukiverkkoja vaikea alkaa luomaan tyhjästä tällä aikataululla, ehk jotain keskusteluapua voisi saada

En usko kans, et haluaa mitään pahaa sinulle? Ehkä hänet on yllättänyt tilanne, eikä ole valmis kohtaamaan vielä tulevaa isänä? Tällaiset asiat voivat olla kovia kokemuksia miehellekin, jollei ole ennalta asiaa yhtään pohtinut edes mielessään.

Siksi voi joutua käymään koviakin kamppailuja itsensä kanssa, ennen kuin oppii hyväksymään tilanteen ja ottamaan vastuun isänä lapselleen? Toivottavasti on vastuullinen ja tulee tueksesi isänä ja hyvänä poikaystävän sinulle. Jaksamista ja malttia sinulle.

• Anonyymi

Harmittaa jo vauvankin puolesta. Pitää varmaan yrittää ymmärtää miestä, tukea ja katsoa mitä tapahtuu. Tuntuu vain niin väärältä että hän pystyy toimimaan näin. Torjumaan minut kun tukea eniten tarvitsisin

• Anonyymi

mies toivoi lähisuhteen ja sai etäisen

mies toivoi kahden suhdetta ja sai äxän papereita

nainen otti spermit ja toinen uusi mies lupasi kukkaron

• Anonyymi

naisen äidin takia on aika usein

mikä saa naisen äidin tahtovat tyttärelleen avioeroa?

• Anonyymi

nainen pätti muuttaa ruotsiin kun mies jäi kontulaan

• Anonyymi

nainen päätti muuttaa lontooseen kun mies jäi utsijokeen

• Anonyymi

tiede on täysin parisuhdetta vastaan

• Anonyymi

yle uutiset eivät koskaan ymmärtäneet rakkauden viehätyksestä mitään

• Anonyymi

nainen on venäläinen ja mies on ukrainalainen

• Anonyymi

Nostetaan vielä jos löytyisi kokemuksia. Hyvät kokemukset ois tsemppaavia, kovin stressaava tilanne on. Kunpa hän puhuisi suoraan eikä vain hivuttautuisi vähitellen ulos kuviosta

• Anonyymi

Olisit ensin varmistanut että sillä on oleskelulupa kunnossa. Oma moka.

• Anonyymi

Tuore suhde ja silti jo raskaana. Väitän 90%:sti ettei miestä oikeastaan enää se raskaus kiinnostakaan. Varaudu yh-vanhemmuuteen.

• Anonyymi

Kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe