Pahoittelen jos joku näki eilen sopimatonta😁
Menimme vain niin viettiemme valtaan autossa.
Rouvani innostui
14
558
Vastaukset
- Anonyymi
Näin saman. Ihme kun oma rouva tällä kertaa.
- Anonyymi
Minä näin, vaikutti siltä, että pakotit rouvasi siihen. Olin jo soittamassa poliisille, mutta ajattelin, etten sekaannu muiden asioihin.
- Anonyymi
Se mikään rouvasi voinut olla, koska hän oli juuri silloin mun luona. Sehän oli naapurin Eino siellä autossa!
- Anonyymi
Ei hän petä. Mutta kuulin jo asiasta puhuttavan huhuja. Niin ajattelin pahoitella.
- Anonyymi
Mukavaa,että täällä on jotain positiivistakin aloitusta 🥰...autossa on joskus jännää ,oli se sitten oma tai vieras daami 😉
- Anonyymi
Ja parasta olisi jos yhtäaikaa. Mutta he eivät pidä oikein toisistaan.
- Anonyymi
Kyllä on lapsellista kirjoitusta. Liikaa katsonut Emmerdale sarjaa.
- Anonyymi
Sopii hyvin tälle palstalle. Alavus ryhmässä on sentään historiaa, Hilikkatutkimus 1800 luvulta.
- Anonyymi
Ai se oli sinun eläinkuljetus autosi. Olivatko muut kyydissä olleet lampaat ihmeissään kun katselivat touhua?
- Anonyymi
Minä itse olen lammas luonteeltani. Teen juuri niin kuin minulle kotona sanotaan.
- Anonyymi
Anteeksi,ne olivatkin nuo perussuomalaiset🫢😁
- Anonyymi
Trumppilaiset moukkia, tosi moukkia
- Anonyymi
Tuon kolmen minuutin aikana paikalle Ähtärissä, tuskin osui kukaan neljästä jotka tuolla kohtaa päivittäin kulkevat. Ähtärissä saa odottaa tuntikaupalla jos haluaa nähdä ohikulkijan, sekin on yleensä Kela-taksi.
- Anonyymi
Eli söitte himoissanne HK- sinisen? Epäeettistä ja noloa luimistella 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066