Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kestää!
Lue Miian kirje sulhoehdokkaille:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussille-morsian-maajussi-miia-etsii-taas-miesta-tv-ssa-tiukka-vaatimus-olen-kyllastynyt?s24
Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."

25
1561
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo matkailuyrittäjä taitaa enemmän etsiä yritykselleen näkyvyyttä kuin puolisoa, se on minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
Ihan yhtä naurettavia rahan ja julkisuuden perässä juoksevia onnenonkijatyrkkyjä kumpikin 🤑
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän yrityksen markkinointia..
- Anonyymi
Taimaasta saa puolta nuoremman .
- Anonyymi
Täimaasta.
- Anonyymi
Ei ikinä surkee tapaus. Mainostaa itteään .. Itä suomi täynnä rikkaita saman ikäsiä miehiä...
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Ei haluta nähdä enää sitä huru akkaa maajusille morsian ohjelmassa. Koittakoon hakea miestä ilman julkisuutta. Menee jo mauttomaksi. Toivottavasti ei saa yhtään kirjettä.
- Anonyymi
Naiset saa aina kirjeitä miehet ei. Se on biologiaa. Siksi ihmettelenkin mitä naiset tuossa ohjelmassa tekee, kun heillä ei ole muutenkaan mitään vaikeutta löytää/saada miestä.
- Anonyymi
Taitaa sen olla tyytyminen hieronta sauvaan🤑
- Anonyymi
Se on tätä julkisuuden hakuisuutta,ei muuta.
Pitää saada pärstää joka rakoon tungettua,ettei vaan katoa julkisuudesta.- Anonyymi
Eihän toi raukka ole mikään julkkis, ehkä lähi pubin lihatiskillä, ei muualla.
. . . . tule ja nu..i . . . .
- Anonyymi
ajattelit sit löytää elämäsi ...täältä. mikä teitä vaivaa..huh.
- Anonyymi
Ei tarvita jukisuutta vain haetaan ... Myös liian vanha
- Anonyymi
Liian vanha....mihin? Iällä ei pidä syyllistää, sitähän tulee jokaiselle joka hetki yhtä paljon lisää!
- Anonyymi
Suomen surkein esitys
- Anonyymi
Elähän nyt,kun ihan pikinitpäällä oikein keikistelee,ettii seuraavaa uhrii. Ei tainnu edellisellä olla rahoo tarpeeks,tai ei ruvennut rahoittaa liiketoimintaa.
- Anonyymi
Vanha jolla hampaat tippuu
- Anonyymi
Hyi hittolainen, on kyllä niin kieron savolaisen näköinen, että saa ettiä miestä loppu elämänsä, mokomakin koukkunokka. 👺
- Anonyymi
Jep,samaa mieltä,ei taida rumat olla muotia 😩
- Anonyymi
Ahaa, minkä sitä kukaan ulkonäölleen mahtaa? Jos löytyy kumppani löytyy, jos ei niin ei.
- Anonyymi
Kyttää rahaa
- Anonyymi
En ehkä itse tuolla ulkonäöllä esittäisi minkäänlaisia vaatimuksia.Korkeintaan nöyrän pyynnön.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299