...koittaa joskus. No se hyvä puoli palstalta lähdössä on se että voi käyttää aikaansa johonkin muuhun sitä lopullista lähtöä odotellessa.
Keskustelut täällä on nyt mennyt sille tasolle ettei edes huumorinkipinä pidä mielenkiintoa yllä. Sotkijat, samojen jankkaajat, mukaan lukien myrkynkylväjät yms muut ajatusmaailmaansa hallitsemattomat pitäköön palstan hyvänään.
Suotakoon heille keskinäinen hauskanpito ja jatkukoon jauhanta perinteiseen tyyliin olkaa hyvä :D
Lähdön aika
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä vaikuttanut kauan siltä että aika monella on nykyään aikaa päivystää täällä ja sotkea kuvioita. Kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan tarkoittamatta sitä. Matkia toisia esim tai heidän kirjoitustaan. Itse menen takaisin IRL. Eli ulos hyvää viilonloppua palstailuun jos ei muuta elämässä ole
- Anonyymi
IRL? 😱😱 Kertakaikkisen kamala ajatus legit sä oot kyl varmaan yks rohkeimpii ihmisii, jonka oon täl palstal tavannut!
Joo, kyllä lähdön aika lähestyy, mutta niin kauan kun sormi liikkuu, niin kirjottelen tänne.
Kämppä menee pian myyntiin ja tavaraa oon pistänyt eteenpäin. Noi puutyöjutut aion kyllä pitää. Muutan varmaan tänne verstaille kokonaan loppuajaksi.- Anonyymi
Lähdön aika on ihan lähellä.
- Anonyymi
Luulen että monilla koittaa se lähtö kohta täältä
- Anonyymi
Hyvää matkaa sinulle minne ikinä tiesi viekään!
- Anonyymi
Projekti on loppunut! Sillä ei ollut koskaan mitään mahdollisuuksia toteutua! Sitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Mitään niin ahdistavaa ja stressaavaa en ole koskaan kokenut! En halua nähdä tiettyä henkilöä enää milloinkaan!
- Anonyymi
Toiset tarvitsee selkeän kyllä tai ei. Miksi se pitäisi olla jyrkästi noin?
- Anonyymi
Mutta toisaalta hyvähän se on, että on muuta tekemistä..
Välttämättä ei oo hyväksi elää yksin omassa päänsisäisessä maailmassa. On ihan hyvä jaella kokemuksia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Välttämättä ei oo hyväksi elää yksin omassa päänsisäisessä maailmassa. On ihan hyvä jaella kokemuksia.
Joillakin on onneksi elämässä oikeaa livesisältöä ja ihmisiä joiden kanssa jakaa asioita ja ajatuksia joten ei kaikille tämä ole se the paikka ja silloin palstan jättö voi olla oikeasti hyvinkin vapauttava asia. Mitä kovin hyvää täällä edes on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337