"Hallitus tahtoo rajoittaa rahapelien haittoja."
Haha! Miten pihalla tuo porukka oikein on? Jos avaavat rahapelit kilpailulle, sehän vaikuttaa juuri päinvastoin! Idiootit!
Puhumattakaan siitä miten yleishyödyllinen Veikkaus on ollut....
Mutta oikeistohallitus on oikeistohallitus ja kaikki mitä se tekee on typerää ja väärin.
Oikeistohallituksen selitys Veikkauksen aseman purkamiselle
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän maan päättäjiä Naivimpaa ja Toopempaa porukkaa saa kaukaa hakea!
- Anonyymi
Opettele nyt Hermanni ensiksi oikeinkirjoitus ."naiivimpaa"....hmm..
- Anonyymi
Oikea päätös , saa kaikki saattanan rusettikaula-kulttuurikeikistelijät etsiä tukiaisia muualtakin jo!!!
- Anonyymi
Kyllä mä voisin maksaa
balettiveroa,notta jaksaisivat
ballerinat sipsutella 🤣🤣
- Anonyymi
Joko saa lyödä omassa firmassa vetoa kaatuuko hallitus kunnallisvaalien jälkeen?
- Anonyymi
Olipa tunkkaisen kommunistinen aloitus. Onko vielä tuommoisiakin?
Itse näen tämän hyvänä. Ihmiset on pelannut jo vuosia kansainväisille sivustolle. Itse jo 20v. Ihmset pelaa juuri nyt kansanvälisille sivustoille vaikka monopoli on vielä teroreettisesti olemassa. Veikkauksen asema on enää 50%
Lisienssimallissa suomi saa kansainvälisiltä yhtiöltä verotuloja kun se nyt ei saa mitään.
Miinusta on toki se, että lisenssiä suomeen ei välttämättä hae ihan kaikki saitit, mutta toki ei tarvikkaan sillä eu:n ulokopuolisista voitoista joutuu maksaan jo nyttenkin verot.
Silti voi olla, että kaikki eu alueella toimivatkaan ei hea suomen lisenssiä ja näin ollen nämäkin menee käsittäkseni sitten verolle ja verohan tekee sen, että pokeria ja vedonlöyntiä ei pysty senjälkeen pelaan voitollisesti. .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220