Kaksinaamainen helluntaisaarnaaja pauhaa synnistä vaikka itse teki huorin

Anonyymi-ap

Petti vaimoaan, erosi tästä ja meni naimisiin ja nyt saarnaa yhdessä tämän uuden puolisonsa kanssa.
Miten tällaiset voivat julistaa uskoaan Helluntaiseurakunnan edessä?

74

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi hellari lahko ei ole suosittua kuin Afrikassa !

• Anonyymi

Uskottava saarnaaja jolla moraali kuin elukalla.

• Anonyymi

Eikös tämä saarnaaja ollut Vapaakirkossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä saarnaaja ollut Vapaakirkossa?

Vaikka olis molemmissa kirkoissa,miten asianomainen kirjoituksieen onko aihetta omassa elämässä muista juoruta??

• Anonyymi

Minun tietääkseni sellainen ei saisi enää saarnata.

• Anonyymi

Eikös jollain hell-"evankelistallane" ole (ainakin yksi) avioton lapsikin Venäjällä?

• Anonyymi

Kuis aloittaja itse? Sanopa rehellisesti- oletko katsonut naista- joka ei ole omasi, hieman .... hmmmmm... sillä silmällä?

Piirtäisikö Jeesus sinun kohdallasi- aloittaja hiekkaan oman tekstin, vai perusnaamallako aiot valehdella?

Eli?

joka katsoo naista himoiten- on tehnyt myös---- ai- mitähän sinä sanoitkaan?

• Anonyymi

On kumminkin eri asia että katsooko vain kaverin viehättävää vaimoa, kuin tekee aviorikoksen ja rikkoo kodit pieniltä lapsilta.

• Anonyymi

On täällä vastauksista katsoen aika valehtelijoiden kivitaskuja liikkeellä.

Kehtaavatkin käkättää..... Eli on otsaa leikkiä fariseusta.

Ensin toisella suupielellä puhuvat- perisynnistä ja toisella käkättävät.

nm. rienaaja tuntee teidät. Nauraa teille--- pajunköyttä puhuvat fariseus -- pulmuset.

Ei vesi riittänyt jalanpeuunkaan tuvassanne.

• Anonyymi

Yks kaksnaamanen helljulistaja ja sai kapulan nilkkaansa... 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks kaksnaamanen helljulistaja ja sai kapulan nilkkaansa... 😀

Anteeksi- mutta olen luterilainen, en helluntalainen. Kivesi nyt osui vain lihallises
        ti fariseuksen heittäjältä ohi.
        Painaako kivitaskusi paljonkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi- mutta olen luterilainen, en helluntalainen. Kivesi nyt osui vain lihallises
        ti fariseuksen heittäjältä ohi.
        Painaako kivitaskusi paljonkin?

Omat on kivitaskusi toisenuskoisten foorumilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat on kivitaskusi toisenuskoisten foorumilla.

mikä toisuskoinen? Mietihän, mistä puhut.
        Jeesus sanoo sinulle, ellet rakasta- uskonveljeä Kristuksessa- olet pakana.
        Jos vain Martti on uskonperustasi- olet hukassa.

käytä aikaasi linkkiin ja tee parannus.

https://www.tv7.fi/arkki/armon-kalliolla_s564/

• Anonyymi

Synnintekijät ovat juuri niitä valheessa eläviä.

• Anonyymi

Ei helluntaiuskovainen tee huorin eikä ota avioeroa.

• Anonyymi

Muuttavat muualle,jos tekevät silleen.

• Anonyymi

Missä seurakunnassa tällainen huorintekijä saarnaa?

• Anonyymi

Espoossa.

• Anonyymi

Mitä järkeä rukoilla jotain herätystä, jos ei moraali riitä Raamatun oppien mukaan elämiseen? Eikö Raamatun ja Jumalan sanan pitäisi ohjata elämää eikä himojen ja viettien?

• Anonyymi

Aviorikos on synti
      Avioero on synti

• Anonyymi

Eivät ole syntiä helluntaipastoreiden mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole syntiä helluntaipastoreiden mielestä.

Ei ole pakkovauvakastettujen kirkkoherrankaan mielestä. Hän on kolmannen kerran naimisissa ja pakkovauvakastettujen pastorit siunaa häntä edelleen avioliittoon!

• Anonyymi

Pyyhäää pyyhäää pyyhäää pyyhääääää
      Ei ole mikään kun syntiä tehdään...

• Anonyymi

Missä siellä Raamatussa kielletään akan pettäminen ja avioero?

• Anonyymi

Lue uudestaan ja tarkemmin kuin vain joka kymmenes sana.

• Anonyymi

Helluntailaisissa jostain syystä on paljon entisiä alkoholisteja, narkomaaneja ja väkivaltarikoksista. Kyllä sinne muutama huorintekijä sekään mahtuu.
      Kaiken saa anteeksi kun puhuu kielillä ja julistaa kiihkeästi uskoaan.

• Anonyymi

Jos niin olisikin niin etkö raukka tajua että ne on suunnilleen sata pros entisiä luterilaisia, tajuatko mitä se tarkoittaa, koita nyt ainakin miettiä hetken aikaa jos jaksat keskittyä!

puuttuukko luterilaisilta huorintekijöitä, voi teitä reppanoita millainen järjenjuoksu voikin aikuiseen ikään ehtineellä yhä olla.

loppulause on yhtä hölmö ei kaipaa enenmpää analyysiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin olisikin niin etkö raukka tajua että ne on suunnilleen sata pros entisiä luterilaisia, tajuatko mitä se tarkoittaa, koita nyt ainakin miettiä hetken aikaa jos jaksat keskittyä!

puuttuukko luterilaisilta huorintekijöitä, voi teitä reppanoita millainen järjenjuoksu voikin aikuiseen ikään ehtineellä yhä olla.

loppulause on yhtä hölmö ei kaipaa enenmpää analyysiä.

Jos on entinen luterilainen ja nykyinenkin hellari niin pitääkö silti jatkaa sitä synnissä rypemistä vielä hellarinakin?
        Saako synnit anteeksi kun jauhaa paskaa seurakunnan edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on entinen luterilainen ja nykyinenkin hellari niin pitääkö silti jatkaa sitä synnissä rypemistä vielä hellarinakin?
        Saako synnit anteeksi kun jauhaa paskaa seurakunnan edessä?

En usko että saat sillä tavalla anteeksi !

Mieti vaihtoehtoja.0

• Saarnaaja puhuu kikkelillä.🍆🥚🥚

• Anonyymi

Pakkovauvakastettujen kirkkoherra KK on kolmannen kerran naimisissa ja jatkaa varmasti kirkkoherrana.

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja toistaa samaa kuin papukaija. Luterilaisuus ei tänne kuulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja toistaa samaa kuin papukaija. Luterilaisuus ei tänne kuulu

Pride leviää pakkovauvakastettujen seurakunnissa!

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/8382741

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetyt tykkäävät pridestä. He vihkivät homoja

Nyt tulee elokuvateattereihin Valitut elokuva, joka kertoo pakkovauvakastettujen hurmahengistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tulee elokuvateattereihin Valitut elokuva, joka kertoo pakkovauvakastettujen hurmahengistä.

Useamman kerran kylvetetty on hurmahenki joka vihaa uskovia

• Anonyymi

Ei vähääkään välitetä lapsista kun perheitä rikotaan.

• Anonyymi

Oliko aloittaja pitämässä jalasta kun tietää varmoin ottein asian.

• Anonyymi

Jalkapuut tulee uudelleen käyttöön kirkonmäellä !

Sellainen omisi halpa kesäteatteri.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi helluntailaiset ovat niin itsekeskeisiä etkä paasaavat pitkiä palopuheita seurakunnan edessä?
      Jaksaako jokusen edes kuunnella kun jokusen papattaa itsestään yli puoli tuntia?

• Anonyymi

Voiko joku edes rehellisesti nimittää itseään uskovaksi kristityksi, jos ei edes Raamatun oppien mukaan pyri elämään?
      Kiusauksia tulee kaikille vastaan, mutta on itsestä kiinni, haittaako perheen ja lasten elämän.

• Anonyymi

Siis hajottaako..

..

• Anonyymi

Ei voi olla oikea kristitty sellainen, joka rikkoo sen, minkä Jumala on elinikäiseksi säätänyt.

• Anonyymi

Henkisesti sairaita ihmiset, jotka rikkovat kodin pieniltä lapsilta
      Uskonnosta riippumatta.

• Anonyymi

Aktiivisuus seurakunnassa pitää maallisen loitolla.

• Anonyymi

Ja tämä henkilö kehtaa arvostella ihmisten uskon syvyyttä.
      Hän on ilmeisesti sitä mieltä, että huorintehneen ja avioeronneen usko on parempaa uskoa kun huutaa aamusta iltaan KIITOS JEESUS!!!!

• Anonyymi

Sehän tämän äijän mukaan riittää kun saarnaa uskosta muille vaan ei omalla käytöksellään ja teoilla ole muka merkitystä?

• Anonyymi

Kuultiinko tänään todistus?

• Anonyymi

Hyi!

• Anonyymi

En viitsi enää kuunnella avionrikkojien todistuksia.

• Anonyymi

En mene enää kuuntelemaan avionrikkojien todistusta.

• Anonyymi

Rukoilu riittää, ei tarvitse tässä elämässä elää Raamatun mukaan.
      Eli saa pettää ja erota. Kunhan rukoilee. Just joo...

• Anonyymi

Mitä hyödyttää pyhällä hengellä täyttyminen, jos ei ole sisäistänyt Raamatun käskyjä olla tekemättä huorin ja rikkomatta pyhää avioliittoa?
      Pelkkää sanahelinää tämän tyypin puheet siellä Elävissä Virroissa. Omahyväisyys haisee tänne asti.

• Anonyymi

Saako helluntailainen kaiken anteeksi?

• Anonyymi

Uskovana ihmisenä pidän tärkeimpänä sitä, että pyrin itse elämään nuhteettomasti.
      Tietysti kiusauksia tulee kaikkien kohdalle, ja saatana haluaa saada sielumme.
      Ei se, että tekee väärin, ole pois pyyhitty kun vain julistaa uskoaan. Mitä järkeä on sellaisessa uskossa?

• Anonyymi

Tuollaisen teon tehnyt ei Raamatun mukaan kelpaa seurakunnan opettajaksi.

• Anonyymi

Hellareissa näköjään kelpaa vaikka mikä kodinrikkoja kunhan julistaa uskoaan kuin sekopää. Omasta käytöksestä tai tekemisistä ei tarvitse ottaa vastuuta.

• Anonyymi

Voiko ihminen rehellisesti väittää, että on pyhitetty jos tekee tahallaan syntiä?

• Anonyymi

Pakkovauvakastetuilla saa olla kirkkoherrana vaikka on kolmannenkerran naimisissa.

Kirkkoherrasta on kirjoitettu elämänkerta, josta voi lukea koko hänen elämänsä mittainen huoraaminen.

Virka on ja pysyy!

• Anonyymi

Helluntaiuskovilla perustavat uskonsa Raamatun sanaan. Avioero ei ole sallittu, eikä varsinkaan uudelleen avioituminen.

• Anonyymi

Aikuiskasteko sitten vapauttaa tekemään huorin?
      Moni tapakristitty elää synnittömämmin kuin kielillä öyhötyävä hellari.

• Anonyymi

Aikuiskastetta ei ole olemassa, raamatussa kastetaan vain uskoontulleet iästä riippumatta.

Toinen lauseesi ei perustu mihinkään todellisuuteen, eli omia satujasi kertoilet.

• Anonyymi

Katso, minä ilmoitan teille, SUUREN ilon, Minä tulen ja palkkani on mukanani, jokainen saa tekojensa mukaan!

21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

Tänä synti on paha, mutta KAIKKI synnit ovat niitä jotka erottavat meidät Herrasta, eli KUOLEMAN syntejä!
      MUTTA
      kun ja jos teet parannuksen, Herran Jeesuksen Armo ja Rakkaus ja Laupeus on mukana, ja saat, PARANNUKSEN jälkeen anteeksi!

Iloitkaa ja riemuitkaa, Minä tulen pian.

Tosi on että, lopunajan, eli nyt seurakunnassa on pahoja susia, lampaiden vaatteissa, ja he tulevat tuntemaan mitä Herra sanoo:

minä laitan teidät ruumis-arkkuun! (eli sana, kuolin vuode on arkku!)

TEE ja tehkää PARANNUS!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Mitä se tarkoittaa käytännössä, kun tekee parannuksen aviorikoksen jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa käytännössä, kun tekee parannuksen aviorikoksen jälkeen?

Lopettaa kaiken pahan ja väärin teon.
        Parannus = ei enää tee vaan pyrkii kaikin tavoin, vastustamaan tätä pahaa.

• Anonyymi

Kuinka typeriä jotkut voikin olla, kun kirj mm, helluntaissa hyväksytään sitä ja tuota jne...

Miten niin hyväksytään ?

Ei helluntaissa hyväksytä mitään jumalatonta menoa, mutta minkäs teet jos joku yksilö on pönttl eikä kykene elämään niinkuin pitäisi, häh kertokaa tomppelit.

• Anonyymi

Pitäisi varmaan kysyä, MIKSI joku, joka sanoo olevansa uskossa sitten tekee väärin?
      Ei ole mahdotonta hillitä olia lihallisia himojaan ja elää Raamatun oppien mukaan.

• Anonyymi

Mooses oli murhaaja, Daavid avionrikkoja ja murhautti Uurian että sai Batseban itselleen. Entäs Simsonin uskonvaellus? Muistellaanpa näitä Raamatun "sankareita". Kuitenkin he kelpaavat meille opastajiksi. 🤔 Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven - sanoi Jeesus...

• Anonyymi

Jos kerran näin ajatellaan "että minäkin voin, kun kerran muutkin..", niin miksi pitää tunnustautua uskovaksi?
      On meitä onneksi uskovia, jotka emme hyväksy perheiden hajottamista ja avionrikkojia.
      En halua, että tällaiset julistavat seurakunnan edessä.

• Anonyymi

Raamatustahan luemme selvät ohjeet millainen kelpaa seisomaan seurakunnan edessä !

Mikä on ongelma toimia niinkuin pitäisi se on luonnevikaisuus ennenkaikkea, siitä kumpuaa kaikenlaiset tempoilut ja päättömyydet olkoot tapaus helluntaissa tai muualla.
        Luonnevikaisia ei saisi päästää mihinkään julkiseen toimeen, niistä on aina harmia enempi kuin apua jumalan työlle.

• Anonyymi

Raamattu kieltää aviorikoksen.

• Anonyymi

Moraalinen ihminen tietää ilman raamattuakin että avioon kuuluu uskollisuus ja tasapainoinen elämä, ei siinä pompita sinne tänne eikä katsella sivuilleen joka toinen päivä!

Ja jos kyse on uskovasta, tulee riman olla vielä paljon korkeammalla.

• Anonyymi

Aivot pilattu ryyppäämällä nuorena, ei sitten myöhemminkään moraalia löydy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe