OSALLISTUVAN BUDJETOINNIN ÄÄNESTYS

Anonyymi-ap

13

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on aivan loistoidea, tuo rakkipuisto Särkille. Silloin mahdollisimman moni kalajokinen menisi pa--attamaan rakkinsa sinne. Säilyisi samalla nämä meidän tien varret pikkuisen puhtaampina. Ja jos oikein hyvin menisi, niin samalla lopetettaisiin tuo rakkipuisto tuossa jäähallin nurkalla. Kyllä kaupunki vois vielä tehostaa asiaa ja maksaa jokaiselle kalajokisele pienen avustuksen jokaisesta käyntikerratsa siellä Hiekkasärkkien rakkipuistosssa.

• Anonyymi

Kyllä.
        Turistit voisivat vielä hyvillä mielin tuoda mammam kullannupun vaaleanpunaisessa villapuvussa paskomaan HK:n lenkin kokoisen pökäleen puiston portinjuureen.
        Puiston voisi rakentaa Hannantorin keskelle olisi näkö ja tuoksu kohdallaan.
        Todella lämpimästi kannatettava hanke. Kokkareet voisivat ottaa vaaliteemakseen Kalajoella tällaisen uraa uurtavan hankkeen.

• Anonyymi

Sopiva paikka rakkipuistolle olisi Kurikkalan patsaalta rantaan päin. Siinä voi kaikki käydä hoitamassa asiansa.

• Anonyymi

Minä olen tähänkin saakka käynyt hoitamassa molemmat asiani, ykkösen ja kakkosen Jussi Kurikkalan patsaan juurelle. Ei ne kaikki paskat katujen varsilla ole koirista lähtöisin.

• Anonyymi

Voisko tuon patsaan poistaa, se on vaan ruma ,maiseman pilaava patsas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisko tuon patsaan poistaa, se on vaan ruma ,maiseman pilaava patsas.

Minä äänestän että siivotaan kaikki maisemaa rumentavat tuulimyllynrottelot horisontista. Ai rahat ei riitä. Köyhää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä äänestän että siivotaan kaikki maisemaa rumentavat tuulimyllynrottelot horisontista. Ai rahat ei riitä. Köyhää..

Lähde siivoamaan, ei siinä mitään rahaa tarvita.

• Anonyymi

Siihen vain kaupungintalon viereen koirat paskomaan.
      Saisiko samaan kissoille puiston ? Saisisivat nekin kuseksia johonkin…

• Anonyymi

Kyllä tosiaan koirapuistolle on erinomainen paikka se Kaupungintalon ja Opiston välinen alue. Se on keskellä kaupunkia, josssa alueella ulkoilutetaan hirveän paljon koiria. Kun saisimmie koiramme vietyä tuohon koirapuiston, niin jalkakäytäville jäisi paljon vähemmän koiran kakkoja. Se olisi kaikkien etu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tosiaan koirapuistolle on erinomainen paikka se Kaupungintalon ja Opiston välinen alue. Se on keskellä kaupunkia, josssa alueella ulkoilutetaan hirveän paljon koiria. Kun saisimmie koiramme vietyä tuohon koirapuiston, niin jalkakäytäville jäisi paljon vähemmän koiran kakkoja. Se olisi kaikkien etu.

Niin. Olisi virkamiehillä lyhyt matka keräämään vaaleanpunaisiin pussukoihin sessen tortut.

• Anonyymi

Tuossapa onkin loistoidea. Se koirapuisto pitää tosiaan tehdä tuohon kaupungintalon seinän viereen siihen patsaan viereen. Kun (ei jos) tekevät kaupungin hallinossa huonoja ja tyhmiä päätöksiä, niin me koiranomistajat voidaan viedä koirat siihen puistoon ja yllyttää ne räksyttämään sinne kaupungintalolle päin muutamaksi tunniksi kerralllaan. Varmasti oppivat tekemään parempia päätöksiä, kun eivät jaksa sitä räksytystä kuunnella.

• Anonyymi

Olis se kyllä tosi hienoo, kun saatas rakkipuisto kaupungintalon kupeeseen. Ehkä sillon silmät aukeis että mitä riesaa noista rakeista on liian monelle.

• Anonyymi

No huomenna se alkaa. Todennäköisesti Särkillä asuva virkamies laskee äänet - ja saadaan nähdä kuinka Särkkien "palvelut" paranevat... = painotettu arvonta.

Seuraavaksi sitten esitellään kuinka järkevä on rakentaa uimahalli ja kylpylä verorahoilla Särkille = sama virkamies - ketäs siellä Särkillä asuukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe