Barack Obama palautti yli 3 miljoonaa laitonta maassa olijaa takaisin kotimaihinsa. Enemmän kuin yksikään toinen USAn presidentti
Obama pommitti ulkomaita ilman sodanjulistusta enemmän kuin kukaan toinen USAn presidentti ja tappoi näillä drone-iskuila valtavan määrän siviileitä.
Kuka lupasi sulkea Cuantanamon vankileirin? No demari Obama tietenkin. Näitä asioita on vaikka kuinka paljon joita vasurimedia ei tuo esiin. Ja tuo jätkä sai vielä rauhan Nobelin. Kyllä vasurit ja vasurimedia saa mustankin valkoiseksi
Ja jotkut jiäopa maksaa päästäkseen kuulemaan tuota Tgumpiakin huonompaa ex-pressaa. Mutta se taitaa ollakin sitä parempaa paskaa niin kuin vasureilla aina.
Barack Obama pahempi kuin Trump
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368