Miten parantaa ulkoiset trombosoituneet peräpukamat? Kaksi kauhean isoa pattia roikkuu peräaukon ulkopuolella. Ei kärsi istua, kävellä, seistä. Lääkärillä julkisella eivät avanneet ja seuraavaksi menen yksityiselle. Karmeaa kipua. Lisäksi eivät pysy sisällä. Palautuuko nuo koskaan pienemmäksi? Kuinka pitkään tässä pitää olla sairaslomalla. Toinen ihon värinen ja toinen tumman punainen.
Trombosoitunut ulkoinen peräpukama help
Anonyymi-ap
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla keksitty juttu.
- Anonyymi
sairauslomaa kirjoitetaan potilaan työnkuvan mukaan.
- Anonyymi
Voi kun olisikin keksitty juttu. Ei vaan ole. Ei näiden kanssa voi edes kävellä kivuitta
- Anonyymi
Ei sitten mun vastaus kelvannut.
- Anonyymi
Hoida ne.Parilla kumirengsulla hirtä ne.Jos et itse siihen pysty,niin käy hoidattamassa ne.
- Anonyymi
Ei lääkäri avannut? Itsellä sama vaiva ja lääkäriin meno edessä. Ulkoisia pukamia ei hirtetä lääkärissä ainakaan. Olisikin sisäiset pukamat, juoksisin hirttoon samantien.
lääkäriin, toisen ja vaikka kolmannenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813