Oli poka kiva käydä lyömässä tankki täyteen Teboililla. Ja babushka toi pullakahvit vielä päälle. Tietää, että rahat menee hyvään tarkoitukseen 🇷🇺
Oli poka kiva.
10
291
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Tosi iloinen puolestasi. TB kuuluu kaupunkikuvaan ja viihtyisä ruokapaikka aina ollut. Äänestäkää silti Kokoomuksen Anttia.
- Anonyymi
Itsekin käyn Tb:llä tankilla. Ja sitten tilaan Tempnorilta isännöintipalvelut, kun ei ole alaikäisiä lapsia!
- Anonyymi
Olette te torniolaiset sitten omituista sakkia!
- Anonyymi
Leipookohan muuten babushka itse munkit vai tulevatko suoraan pakasteina Moskovasta. Hyviä ovat 🇷🇺🇷🇺🇷🇺
- Anonyymi
miulla jääpi natsi basuskan tortut syömättä ja ylihintaiste teboilin pensat tankkaamatta.
- Anonyymi
Huomenna Teboililla kaalisoppaa lounaaksi. Laihaa teetä jälkkäriksi.
- Anonyymi
aattelin käydä vääntämässä ripulitortun tebboilun vessaan ja jättää pöntön vetämättä🤣
- Anonyymi
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haje se Jyrätien kieppiä vääntävä rakki matkaan, niin tulee tehoa torttuun.
sehån,on,sun,akkas.
- Anonyymi
tänään käveli teboilin ohi ja päästin röhöpierut,kallista oli ryssien pensa haaparannassa 20centtiä halvempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032