eikä taaskaan kuolinuutisessa mainintaa Jeesuksesta ainoasta Pelastajasta

Anonyymi-ap

Ainoastaan vainajan kehumista JÄLLEEN muttei Jeesuksen kehumista saati edes MAININTAALLISUUTTAKAAN HÄNESTÄ! TAASKAAN!

Jeesus on hyvä Jumalan Voideltu!

Oliko Hannu uudestisyntynyt kristitty? Vain se on KESKEISTÄ hänelle NYT JA IKUISESTI , sillä se RATKAISEE MISSÄ HANNU IKUISUUTELLISUUTENSA VIETTÄÄ, helvetissä vai uudessa maassa!

Toivon toJellakin että Hannulla oli viisasneitsyinen elävän uskon suhje Jumalaan.Noilla hyvijen tekoisuuksijen pitkäisillä luetteloillakaan ei voi pelastua, mutt jos on Jeesus pelastajanaan niin silloin pitkä hyvien tekojen ansioluettelo on arvokas asia sinänsä, ison palkansaannin paikka, mutta ilman Jeesusta jää sitä palkatta paitsi.

Hannu kuollut:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/412525a0-f0a0-4007-ac41-4157484aa298

Minulta eräällinen kysyi n.3kk sittensä onko helevettihiin menevilläkin ylösnousemusruumis, enkä siihen oikejaa vastausta voinelloinut tojeta. Sen nyhhe tiesin että ikuiseen elämäiseen pääsevälliset saavat uuven paremman ruumiin, jossa viihtyy paljollisesti parenmallisesti kuin tässä nykyruumiillisessa, ilmeisesti siinä on entorviinit tapissaansa kun autuus on huippuvireellisyyjessä lukemaksillisuuksessaansa. Hyväällisyyttä suullisuujes mavullisuujes. Leivä on oulun jälkiuuni siivuisuus, joka on nami namisuus. No, päätin alkaa asijaa vuntsimaan ja en ole asijasta 100 varma , mutta oletan vahvalisesti että helvettiläisilläkin on ruumiinsa, ainakin omilla kahjella helvetivisiitillä kummallakin mulla oli siellä käyvessä ruumis ja niillä ihmisillä oli ruumis , joita kohtasin. Ja ei ne sonpijeita olleet vaan ajatus kulki ja toimi herkällisesti, joten heillä oli ruumis, sielu ja ruumis. Ja sen ruumiinsa he halusivat piilottaa koska helvetissä ei ole kavereita eikä ketään ihmisiä halunnut tavata. kohdata ainakaan niissä kohtaamisissa, joita minulla oli.

Syönnellä aamupalaallista tässä: Ruisleivää,päällälläläänsälläänsä tomahaatti, peselmarkariini, juustosiivuja eetamiaatamija, eedaamija, sinihomejuustookin juustolaisuujes,vlkosippullii, sen isomman kanan lihaa, kalkkunaa siivuitettuna, juomana isos lasillises vettä, mustika tai mustaviiimarjapalleroita, vunlaikt mehutiivstettä metsämarjaisuus, mandariini, ja rapaprperia pikku paloina. Sain hyvin sleparotua ainakin 11h eli sopivallisen kauvallisesti. Olen hyvin sleparoitunut. Namia tekisi mieli, mutta en honmoo himaan mielellään nammii kun oon hetimitensä senmoisen kimpussa haluten sen suuhuiseeni syöjä, koska namullisuuvet suussain maistuloivat hyvällisyyksille.

Hannulla on henki ja sielu nyt poissa ruumiistaan, mutta ylösnousemuksessa, olipa se ensimmäinen pelastetujen tai helvettiin menevien toisessa ylösnousemuksessa jokainen ihminen saa käsitykseni mukaan uuden ruumiin, koska ihminen on tarkoitettu olemaan kolminaisuus , ihminen tarvitsee ollakseen kokonaisuuksellisuus henki, sielu, ruumis. Jumala loi ihmisen sellaiseksi. Ihmisen sielu ja ruumis tarvitsee ollakseen iloisellinen ruumiinkin. Henki ja sielu on kuten tietämme on kuolematon ja ikuinen, mutta maallinen ruumis on korvattavallisissa Jumalan toimellisuujesta.Osanottoisuutein Hannun lähimmäisillenesäisille!

Hannunkin jälleennäkemisen toivossa 1. ylösnousmuksen jälkeisyyksillisis,

Selef Urge

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta- väsyttää--- pitkiä päiviä--- eilennkin 8h- sitten ajelin kotiini, viereisestä kaupungista--- se oli sitä rinnallakulkua---
      Tänään lähden takaisin, menen klo 7 --- pyykkitupaan ja pesen kahden yksinäisen ihmisen lakanapyykit- ja kun kone pyörii- menen keittämään aamupuuron, pukemaan jne.

Hannu Karpokin teki leivisköillään tärkeää työtä... asui aikoinaan koulukaverini naapurissa. Hänen Raita- oli kaunisääninen laulaja.

Toivon kerran olevani armosta perillä, matka on kesken. Monet kengännauhat on vielä solmittava-- ulkoiluttamista varten.

Ikää vain tulee niin paljon, että ei oikein helpolla ennää pysty nousemaan ylös, kun on saanut nauhat sidottua. Mutta- Mestari- antoi esimerkin, että olemme palvelijoita.
      Sitä varmaan Hannu oli.... Rauha hänen sielulleen, kun hän nukkuu haudanlevossa ylösnousemuksen päivää, kun viimeinen pasuna soi...
      Kristuksessa kuolleet nousevat ensin.

sitenhän pitää lohduttaa jäljelle jääneitä...

Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne; niin te myös teette kaikkia veljiä kohtaan koko Makedoniassa. Mutta me kehoitamme teitä, veljet, siinä varttumaan yhä enemmän ja katsomaan kunniaksenne, että elätte hiljaisuudessa ja toimitatte omia tehtäviänne ja teette työtä käsillänne, niinkuin olemme teitä käskeneet, että vaelluksessanne olisitte säädylliset ulkopuolella olevia kohtaan ettekä olisi kenenkään avun tarpeessa.

Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä

jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä

itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
      (1Te 4:9-18)

Joh 6:40  Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

• Anonyymi

Urpo

• Anonyymi

Eikö kuolinilmoitus tule vähän myöhässä jos oletettu Jeesushahmo kuoli 2000v sitten?

• Anonyymi

Olikos se Jeesus ampujaa innoittamassa?

• Anonyymi

Aloittajalle ei asia vähääkään kuulu.

Todennäköisesti hän kuitenkaan ei ollut samassa mauttomassa sensaatio-lumeuskossa kuin aloittaja foorumikumppaneineen, joten heidän tuomioillaan: Helvettiin meni!

Asia loppuun käsitelty.

• Anonyymi

Onko ruoka epäjumalasi? Kiitä Herraa ruoasta ja ravitse itsesi niukasti ja nöyrästi, pysy muu aika rukouskammiossasi ja muista ulkoilla.

• Anonyymi

Ruola ei ole epäjumalani. Syön toisinaan kun mulla on sellaisuuteen tarveellisuus. Joskus unohtan kiittää Herraa ruuvasta, mutta aina välillä unohtuu, joten skarppaan jatkossa kiitelmöijä Herraa ennen syömelmää, kiitos Herralle kuuluu että pitää minullisen ravinnollisissa.

Mikä on rukouskammijo? Jos se on jokin huone, jossa rukoilu tapahtuu niin en tee niin, sillä rukoilen vuorokauvessa sen verran usein että rukoilulliseni ovat kussa kuljeksillisoijun. Paikka , kussa hiljentyä? Mölymelu pois korvallisista?

Sisäisä rauha kun on tönäisemätön niin voin hiljentylöityä rukoiluulliseen myrskyn pauhuskin vaikkapa kun jumalaton hyökkää kiihkossaansa saastasanoineen niin siinäkin on rauhakke, linnake,turvallinen tila as vei sei nau ö deis, saatanan lapsukaiseen ummehtuneilta väkivaltaisilta huujahjuksilta.

Kilikilikiliklikili, acainnippuloitumaa käjes kilistelmoijellisöijen,

Selef Urge

• Anonyymi

Jeesus opettaa: Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle, se on rukoile sydämen rukouksia ja sulje mielesi ovet. Jumalaa ei rukoilla ajattelemalla, vaan mieleni on hedelmätön, kuten Paavali sanoi. Sydämen uskolla suun tunnustuksella pelastutaan ja myös rukoillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe