Kesä lähestyy kiima yltyy, löytäisinpä 50+ miehen joka jahtais vaimoni. Panisit vaikka luonnossa, tiedä saisit vaki panon koko kesäksi. T. Aisuri M 56v
Yrittäisitkö iskeä vaimoni.
9
440
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin olette ja kerro lisää vaimosta?
- Anonyymi
Hyvinkää- Hämeenlinna välissä. Pitkät hiukset nauravat silmät, peppu näyttävä ja rinnat ehkä C kuppi. Nykyään vähän masuu mut ei lihava, hyvät sääret ja kaunis pillu tykkää kyrvästä. Aisuri 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkää- Hämeenlinna välissä. Pitkät hiukset nauravat silmät, peppu näyttävä ja rinnat ehkä C kuppi. Nykyään vähän masuu mut ei lihava, hyvät sääret ja kaunis pillu tykkää kyrvästä. Aisuri 56v
Miten saisi yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 60v terve hoikka siisti.Kyllä olisi hienoa paneskella vaimoasi luonnossa naisen rehevä pylly pystyssä.Koitetaan ottaa jollakin tavalla yhteyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy riihimäeltä
- Anonyymi
Missä päin olette kiinnostaisi.Olen kuusikymppinen siisti hoikka mies luonto panot kiinnostaa.Jokin yhteystieto olisi mukava.
Sama toive minullakin, jos löytyisi sellainen kaveri, joka hänelle kelpaa
- Anonyymi
Mistä päin olette.
- Anonyymi
Täällä 50+ sinkkumies, terve ja luotettava. Kiinnostaisi kokeilla vaimoasi jos ei ihan toisella puolella maata, minä savon suunnalla.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111