Kyllä totuus

Anonyymi-ap

on se että olen totaalisen kyllästynyt koko projektiin. Ei ole mitään tarvetta löytää uutta ystävää minkään ikäisistä! Työn tekeminen on ainoa asia mitä kaipaan ja yksin olemisessa ei ole minkäänlaista ongelmaa.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksa tutustua uusiin ihmisiin edes ystävänä. Se kertoo siitä, että erityispiirteisenä minulla ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tunnen oloni parhaimmaksi kun saan olla yksin omien ajatusteni kanssa ja yksin liikkuminen on ihan parasta. Stressaannun jo pelkästään siitä ajatuksesta, että pitäisi ruveta tutustumaan uusiin ystävä ehdokkaisiin. Tämän olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta kukaan ei kysynyt minun mielipidettä siitä, että haluanko uuden ystävän vai en!!

• Anonyymi

Väsyttää jo pelkästään ajatuksen tasolla se, että pitäisi tutustua ystäväehdokkaisiin! En pysty edes ajatuksen tasolla pakottamaan itseäni tutustumaan keneenkään. Kyse ei ole pelosta, vaan siitä että se ole minun näköistä elämää! Itse tunnen itseni parhaiten ja jos en toimi niin kuin sisin minulle kertoo, tekisin henkistä väkivaltaa itseäni kohtaan! Siksi kaikki se mitä olen joutunut kokemaan ja näkemään kautta rantain, on ahdistanut minua todella paljon, koska niin valtavan laajaan projektin toteutukseen en olisi koskaan antanut lupaa! Ahdistun kaikesta kautta rantain kertomisesta yhä syvästi!

• Anonyymi

Itsekin olen mahdollisesti erityispiirteinen. Joka tapauksessa, normaalia minusta ei saisi tekemälläkään. Omasta sielunmaisemastani käsin tämä kollektiivinen Matriximme on ikään kuin yksi suuri projekti. Vähän niinkuin the Truman Show. Ajatuksen tasolla siinä on jopa jotain lohdullista kun voi tuudittautua siihen että tämä olisikin vain simulaatiota tai unta. - 😎.

• Anonyymi

Minä olen kyllästynyt jankkaamiseesi. Kuinkas monta vuotta olet tehnyt yhtä ja samaa?

• Anonyymi

koko projekti on naurettava vitsi.ei ymmärretä tilannetta. ihminen viihtyy parhaiten yksin. kuormittava elämänvaihe. pitäiskö kuunnella puolison naputusta joka ei edes auta tai anna mitään. ihminen ei kaipaa toista ihmistä lähelleen yhtään !!!!! metrien väli !!! mikähän siinä on näillä laumassa säveltävillä hoopoilla niin vaikeaa ymmärtää !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe