Timo Soini on SIONISTI ja edistää maailman laajuisesti Gazan holokaustia Israelin maksamassa mediassa.
Kristinusko on anti-siionimia kieltäen juutalaisten teksien kostomurhat, naapurikansojen hävitystoimet ja rasimin eli juutalaisen herrarodun opin.
Jeesus pelasti meidät tällaisilta fariseuksilta ja Rooman imperiumia palvelevita Herodeksilta.
Onko sinun omatuntosi puhdas vai menikö sielu hopearahoista?
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Viestisi ei liity mitenkään palstan aiheeseen.
Timo Soini ei ole KD:n edustaja.
Timo Soini ei edistä mitään holokaustia.
Gazassa ei ole menossa holokausti.- Anonyymi
tuo Soini tumpelo oli Sinisessä puolueessa kun se putos eduskunnasta
ja putous vituttaa sitä varmasti hautaan asti , on se sen verran pöljäke loikkari
se ei kestänyt häviötä Halla-aholle ja loikkasi Siniseen puolueesees ja putosi eduskunnasta kuten loikkarin kuuluukin - Anonyymi
Gazassa on menossa kansanmurha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gazassa on menossa kansanmurha
Gazassa ei ole menossa kansanmurha.
Timo Soini ei liity mitenkään palstan aiheeseen.
Timo Sioni ratsasti rasismilla Jytkyyn. ☠️Timo Sioni on poliittinen ruumis. ☠️Jeesustelee lämpimikseen. 🇻🇦Ei jatkoon!💩
- Anonyymi
Timo Soini sen sijaan ei ole milloinkaan ratsastanut rasismilla.
- Anonyymi
Israelista ei saa puhua pahaa.Sotarikoksia on videoitu,Gazassa tapahtuu kansanmurha ja lapsia tapetaan surutta.Kun ei Suomessa ole näytetty totuutta niin eihän se ole totta.Israelissa räkivät kristittyjen päälle,mutta eihän se mitään.Autuaita ovat sokeasti uskovat.Onneksi Jumala näkee tekopyyhen läpi ja sen mitä palestiinalaisille tapahtuu.Uskikset kannattavat siionisteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184