Janne Kataja matka-isäntänä - Uuden ajan "Keihäsmatkaa" pukkaa, lähtisitkö mukaan?

9

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samppalinnaan voin lähteä.

• Anonyymi

Pummi ohjelmaa teki suomessa, miksi ei voi maksaa niinkuin muutkin työtä tekevät ?
      Ois nyt siellä Italiassa lopun elämäänsä.

• Anonyymi

En maksustakaan lähtisi tuon härskin vedättäjän, ihmisten hyväksikäyttäjä Jannen reissuun.
      Naama tunkee silmille raivostuttavasti jo muutenkin kaikkialla.

• Anonyymi

JANNE KATAJA 150CM ÄLYKÄÄPIÖTÄ,SAMA KUIN HIRVINIEMI,KUPPAISIA MOLEMMAT!! AKUN EX VAIMOLLA VARMAAN MAHTAVA PILLU MINIHAMEEN ALLA

• Anonyymi

Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.

Vainiin että pummi ?? Parempi. Ohjelma hänellä on kun keisari. Huuto kauppa jospa jotkut. Tekisivät. Itse ohjelmat !!!!!!? Että näin. Kataja on hyvä tyyppi. !!

• Anonyymi

Yksityisyydestään tarkka...ja paskat on..joka paikassa tyrkyllä mokomakin pummi...vois vaikka jäädä Italiaan

• Anonyymi

Tarkka on vain niistä puolista jotka julkitullessaan vahingoittaisivat hänen itse itsestään taidolla muovaamaa ja julkisuusyhteyksillään luomaa ihastuttavaa persoonakuvaa.
        Häikäilemätön "uskova?".
        Listii surutta muita yrittäjiä ja silti kehtaa kerätä söälipisteitä konkurssillaan. Sellainen Janne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkka on vain niistä puolista jotka julkitullessaan vahingoittaisivat hänen itse itsestään taidolla muovaamaa ja julkisuusyhteyksillään luomaa ihastuttavaa persoonakuvaa.
        Häikäilemätön "uskova?".
        Listii surutta muita yrittäjiä ja silti kehtaa kerätä söälipisteitä konkurssillaan. Sellainen Janne!

Ihmeen pitkään Janne Katajan ja kump. tekemät konkelot on pysyneet suurelta yleisöltä pimennossa.
        Teoista pahoinkin kärsineet ovat vaienneet, toistaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe