Pk-seudulla uskontietä EI OTETA vakavasti vaan vähän SINNEPÄIN!!

Anonyymi-ap

OLEN HUOMANNUT!! USKO Herraan ei näy kuin ylimielisenä käytöksenä ja uskovatkin istuvat PUBISSA kalijoo kittaamassa!! ENTYSVANHAAN ei olisi tullut KUULOONKAAN että helluntalaiset RYYPPÄÄ!! uskontie ei ole VÄHÄN sinnepäin vaan se on KAITA RISTINTIE!!!!!!!!!!!!!

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiniä ja olutta pitää juoda omassa kodissa. Tulee halvemmaksikin.

Ja verhot kiinni.

😊😊😊😊😊
      🍷🍷🍷🍷🍷

• Anonyymi

Kun päivittäisellisesti otat kaljjoollisen huikallisellisesti kurkullisesi, tunnet kuinka se virtaillisesti viileellisesti menee sisälles ja tuopillisellisesti hyvvee tuntuu. Istut siinä, tuijotellisesti eteesi ja mietiskellet, kuinka elämä onkaan kummallisesti kulkenut tähän päivälliselliseen hetkeen, jossa taas kaljjoollista siemaillisesti nautiskelet.

Hyvvee on, niin tuntuu, ja ajattelet, että miksipä ei, kun kerran maistuu ja olo on hetkisellisesti keveellisesti huolettomampi. Mutta jossain taustallisella soidahtaa pieni ääni, joka muistuttellisesti kyselee, että onko tämä nyt se tie, jota tulisi jatkaillisesti astella.

Mutta kaljjoo on, ja hyvvee tuntuu, niinpä nostat tuopin ja huikkaillisesti jatkat, vaikka jossain syvällisemmässä tajunnallisessasi mietiskelisit, että ehkä joskus voisi toinenlainenkin tie olla mahdollisellisesti parempiallisin.

• Anonyymi

Sattunetko ap muistamaan sitä, että mitä Jeesuksesta sanottiin ?

Luuk. 7:34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

16 Mutta mihin minä vertaan tämän sukupolven? Se on lasten kaltainen, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen
      17 sanoen: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette valittaneet'.
      18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
      19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."

Tähän kiinteästi liittyen, on hyvä lisätä seuraava:

15 Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, aterioi myös monta publikaania ja syntistä Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa; sillä heitä oli paljon häntä seuraamassa.
      16 Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"
      17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

Sen verran pitää selventää, että kun Jeesus puhui terveistä, niin minä ymmärrän sen niin, että kyse olikin "terveistä", eli siis ulkokultaisista omavanhurskaista.

Siis niistä, jotka olivat sokeita omille synneilleen, kuvitellen väärin olevansa jotenkin parempia ja pyhempiä ja synnittömämpiä kuin muut.

• Anonyymi

Ennen aikaa tuomittiin Raamatulla jos teki pahaa ja syntiä. Nyt voidaan pokkana puolustaa kansanmurhaa.

Hulluksi on mennyt.

Mikään ei ole pyhää.

• Anonyymi

Aina on näitä ulkokultaisia, jotka kuvittelevat harhoissaan itse olevansa lähes synnittömiä, kun heillä itsellään ei ole helmasyntinä näkyvät synnit, vaan ne jotka ovat piilossa / salassa ja joita he siten voivat itse peitellä.

Mutta Raamattu sanoo kuitenkin niin, että tuomio tulee niistäkin !

1. Tim. 5:24 Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;

Moni uskova on siis tuomitsemassa kovasti niitä, joiden helmasynnit ovat näkyviä ja siten ilmieisiä eli näkyviä, mutta itse hellitäänkin sydämessä omia salaisia syntejä.

Varsinkin omavanhurskaat / ulkokultaiset toimivat näin.

Heille kuuluu Jumalan Sana:

1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
      2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
      3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
      4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
      5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

Ja usein tuo menee jopa näin pitkälle, eli itsellä menee läpi kamelin kokoinen, mutta toisten kohdalla siivilöidään hyttysiä.

23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
      24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
      25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
      26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
      27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
      28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.

• Anonyymi

Alkoholi on ollut kautta aikojen vahvasti läsnä kristinuskossa. Jopa Jeesuksen kirjoitettiin vetävän viiniä. Ja toki osaavan muuttaa vedestä viiniä. Munkit ovat olleen kuuluisia erilaisten alkoholien tuottajia. Punaviiniä juodaan ihan symbolisesti Jeesuksen verenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe