toistuvasti, joko kävelemällä yläkerrassa, tai avaamalla ovia tiettyihin kellonaikoihin! Noita molempia on ollut niin kauan kuin olen tässä talossa asunut! Nekin vain vahvistavat inhon tunnetta!
Asumisrauhaa häiritään
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Lentämälläkö yläkerrassa asuvien pitäisi kämpässään liikkua? Ikkunan kauttako niiden tulisi aamulla töihinsä lähteä ettet häiriintyisi? Älä katsele kelloa niin se ovien avaaminen ei terrorisoi mielenrauhaasi.
- Anonyymi
olet sairas päästäsi älä vaan tule ovelleni
- Anonyymi
Kunnon kanta-askel tömistelijät kävelee kuin elefantit ja se käy kyllä aina erityisesti huonoina väsyneinä päivinä vähän pattiin kun itsellä ihan eri tyyli kävellä ettei kuulu kyllä mitään sukkasilteen mutta se on vaan kestettävä kun rivitalossa asuu ja seinät on melkein kuin paperia. Ja laittaa musiikkia vähän kovemmalle tms itse niin ei kuule mitään juuri. 😂😂
- Anonyymi
Jotkut tekee sitä tahalteen eivätkä ajattele muita yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284