Varmaan tiedätte tilanteen?
Soitatte verottajan, pankin tai vakuutusyhtiön suomenkieliseen palvelupuhelimeen. Kylmänkalsea robottiääni ilmoittaa, että jonotusaika on 52 minuuttia, 47 minuuttia tai aivan liian pitkä, joten ... soittakaa myöhemmin...
Olen ratkaissut tämän "ongelman" soittamalla ruotsinkieliseen palvelunumeroon. Siellä vastataan heti, ei jonoja, ei automaattia ilmoittamassa asiakaspalvelun ylikuormittumisesta.
Sen jälkeen, kun olen kouluruotsillani selittänyt asiaani palveluneuvojalle, hän pienen hetken kuluttua huokaisee syvään, ja vaihtaa suomen kielelle. Ehkä se on hänenkin vahvempi kielensä?
Näin asiat saa hoitumaan nopeasti ja helposti. Eläköön pakkoruotsi!
Vaikka suomenkielinen palvelutarjonta takkuaa, minä pystyn hoitamaan asiani ruotsin kielellä
Anonyymi-ap
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Helppoa kuin heinänteko. Kannattaa käyttää ruotsinkieliset oikopolut hyväkseen, sen takia meillä on kouluissa pakkoruotsi!
- Anonyymi
"Ruotsinkieliset" asiakasneuvojat tietävät itsekin, että koko ruotsinkielinen palvelu on pelkkää pelleilyä ja sumutusta, ja tarkoitettu ainoastaan paremman väen oikopoluksi. He eivät pane pahakseen, vaikka käytätte sitä hyväksenne.
- Anonyymi
Hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284