Demarointi

Anonyymi-ap

Kyllähän se demareita harmittaa kun joku yrittää joskus vähentää rahojen holtitonta lapiointia.

Haapavesi on pelkkä kusinen tuppukylä, ja jollain oulaskankaan sairaalalla ei ole vittujenkaan väliä jos ei ole turha suuhengittäjä.

Demarithan on muuten ryssämielisiä. Ja ihan vitun sama oletko kepulainen, vassari vai vihreä, olet silti demari.

26

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepulaisia vituttaa kaikki silti eniten.

• Anonyymi

En kyllä määkää tykkää tosta persupolitiikasta ku lopettivat tuonkin oulaskankaan yöpäivystyksen!

• Anonyymi

Onneksi meillä on vielä suhteellisen toimiva terveydenhuolto josta saa apua, jos näitä 'persuja' alkaa näkyä joka nurkalla ja asua pään sisällä vuokravapaasti

• Anonyymi

Kiitä kepuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meillä on vielä suhteellisen toimiva terveydenhuolto josta saa apua, jos näitä 'persuja' alkaa näkyä joka nurkalla ja asua pään sisällä vuokravapaasti

Oulaskankaan psygiatrinenosasto suljetaan, Visala meni jo vuosia sitten. Luuletko, että Oulu vetää meidät kaikki "päävaivaset"?

• Anonyymi

Kyllähän se demareita harmittaa kun joku yrittää joskus vähentää rahojen holtitonta lapiointia.

Haapavesi on pelkkä kusinen tuppukylä, ja jollain oulaskankaan sairaalalla ei ole vittujenkaan väliä jos ei ole turha suuhengittäjä.

Demarithan on muuten ryssämielisiä. Ja ihan vitun sama oletko kepulainen, vassari vai vihreä, olet silti demari.

• Anonyymi

En ole, enkä ainakaan kepulainen, vassari tai vihreä!

• Anonyymi

Kokoomus on ottanut eniten velkaa Suomelle, joten mihinkäs kokoomus on lapioinut kaiken sen velkarahan? Nyt koksut lapioi yksityiselle sotelle 0.7mrd euroa, eli rahaa kyllä on.

• Anonyymi

Demarit on kyllä yksinkertaisia.

Leikkaaminen ei käy eikä velanotto, otetaan vaan taikaseinästä rahat ja jaellaan?

Hallitus on ehdottanut kyllä leikkauksia joilla velan otto loppuu, mutta samalta suunnalta alkaa taas kuulua kiljumista - "Minä minä minä minä minä minä minä".

Päätättekö joskus leikataanko vai otetaanko velkaa? Veroja ei nosteta, muuten osaajat nostaa kytkintä. Oma häpeä jos pitää olla joku kusinen sairaanhoitaja tai muuten 'heikossa asemassa' ilmaisen koulutuksen maassa.

• Anonyymi

Ukrainaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarit on kyllä yksinkertaisia.

Leikkaaminen ei käy eikä velanotto, otetaan vaan taikaseinästä rahat ja jaellaan?

Hallitus on ehdottanut kyllä leikkauksia joilla velan otto loppuu, mutta samalta suunnalta alkaa taas kuulua kiljumista - "Minä minä minä minä minä minä minä".

Päätättekö joskus leikataanko vai otetaanko velkaa? Veroja ei nosteta, muuten osaajat nostaa kytkintä. Oma häpeä jos pitää olla joku kusinen sairaanhoitaja tai muuten 'heikossa asemassa' ilmaisen koulutuksen maassa.

Mitä tekemistä demareilla on kokoomuksen holtittoman velanoton kanssa? Fakta on, että kokoomus on ottanut eniten velkaa, nyt koksut ottaa ennätysvelat, samalla leikkaa joka paikasta ennätysmäärän ja jakaa yksityisille ennätysmäärän tukia, jokin vain ei täsmää siinä mitä sanovat ja mitä tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekemistä demareilla on kokoomuksen holtittoman velanoton kanssa? Fakta on, että kokoomus on ottanut eniten velkaa, nyt koksut ottaa ennätysvelat, samalla leikkaa joka paikasta ennätysmäärän ja jakaa yksityisille ennätysmäärän tukia, jokin vain ei täsmää siinä mitä sanovat ja mitä tekevät.

Juu no kerrotko sitten kun olet päättänyt että leikataanko vai otetaanko velkaa? Pelkkä kiljuminen ei kanna pitkälle, vaan pitää jotain tehdä

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä -asenne ei oikein toimi.

Toki demareilla on aina oma matematiikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja demarit on ryssämielisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja demarit on ryssämielisiä

Sebastian Tynkkynen nuorputinisti, Huhtasaari äänesti ainoana suomalaisena Venäjän pakotteita vastaan, Halla-aho vei venäjämielisten proukkaan...

Kuka siis on mitäkin mielinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu no kerrotko sitten kun olet päättänyt että leikataanko vai otetaanko velkaa? Pelkkä kiljuminen ei kanna pitkälle, vaan pitää jotain tehdä

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä -asenne ei oikein toimi.

Toki demareilla on aina oma matematiikkansa.

Orpon hallitus leikkaa valtavasti, ottaa velkaa valtavasti ja jakaa tukia valtavasti, aika kummalta vaikuttaa oikeistonkin matematiikka kun säästää kuitenkin pitäisi.

Kerrotko vielä tarkemmin tuosta "Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä "-asenteesta, onko se sitä että jaellaan valtavat tuet rikkaille, kuten yksityiselle sotelle joka välittömästi nosti hintoja, ja kevennetään rikkaiden verottamista jottei heille tule paha mieli kun joutuvat maksamaan veroja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sebastian Tynkkynen nuorputinisti, Huhtasaari äänesti ainoana suomalaisena Venäjän pakotteita vastaan, Halla-aho vei venäjämielisten proukkaan...

Kuka siis on mitäkin mielinen?

Aivan, persut ovat ryssämielisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpon hallitus leikkaa valtavasti, ottaa velkaa valtavasti ja jakaa tukia valtavasti, aika kummalta vaikuttaa oikeistonkin matematiikka kun säästää kuitenkin pitäisi.

Kerrotko vielä tarkemmin tuosta "Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä "-asenteesta, onko se sitä että jaellaan valtavat tuet rikkaille, kuten yksityiselle sotelle joka välittömästi nosti hintoja, ja kevennetään rikkaiden verottamista jottei heille tule paha mieli kun joutuvat maksamaan veroja?

Rikkaat ovat tehneet sen rahan eteen jotakin, ja demarit vaan istuneet jonkun muun maksamalla sohvalla. Siinä on se ero.

Aina voi itsekin alkaa yrittäjäksi, kerta se on sellainen kuktakaivos. Ai niin, mutta se vaatii osaamista ja muutakin kuin suuhengitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaat ovat tehneet sen rahan eteen jotakin, ja demarit vaan istuneet jonkun muun maksamalla sohvalla. Siinä on se ero.

Aina voi itsekin alkaa yrittäjäksi, kerta se on sellainen kuktakaivos. Ai niin, mutta se vaatii osaamista ja muutakin kuin suuhengitystä.

Kyllä ne ovat duunarit jotka tekevät ne käytännön työt, rikkaat ottavat enemmän kuin oman osuutensa ja pyrkivät systemaattisesti polkemaan palkkoja. Duunarin selkänahasta repijöitä riittää.
        Aivan liian moni on rikastunut koijaamalla yhteiskunnalta tukia ja kieroilevat sitten voitot itselleen, näinhän Sipiläkin kamuinensa tienasi miljoonansa, koijari koko ukko.
        Suomeen on pesiytynyt loiskulttuuri, nämä loiset rakentavat yhtiön yhteiskunnan tuilla, sitten myyvät sen ulkomaille ja pitävät rahat itse jättäen yhteiskunnan nuolemaan näppejään tyhjine kiinteistöineen.

• Anonyymi

Loppuiko Haapavedellä kelan toimipiste?

• Anonyymi

Toivottavasti loppuu niin alkaa töihin meno houkuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti loppuu niin alkaa töihin meno houkuttaa.

Tähän liittyen montako työpaikkaa paikkakunnan persuilla on tarjota tänään tahi ensi kuussa?

• Anonyymi

Onneksi ministerit antavat itselleen veroalen.

• Anonyymi

Ministereitä ja kansanedustajia on niin vähän että niiden veroilla ei ole mitään vitun merkitystä isossa kuvassa.

Toki demareilla ei faktat kovin paljoa ennenkään ole painaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ministereitä ja kansanedustajia on niin vähän että niiden veroilla ei ole mitään vitun merkitystä isossa kuvassa.

No ministereitä ja ministereitä. Eiköhän siinä mennyt samalla kaikki suurituloiset ja niiden veroalennukset.

Ihan sellaisia peruspersuja, jotka eivät lie enää olekaan tavallisia kansalaisia. Siitä on tullut "suuresta työväenpuolueesta" kokoomuksen sylikoira. Ai niin, maahanmuuttoa voidaan sitten kiristää (mikä hyvä), mutta millä hinnalla. Siinä meni samalla persujen arvot.

VAI

Voisiko joku uudelleen kirkastaa, mitkä ovat ne persujen arvot. Sellaiset jotka koskee tavallista ihmistä ja joilla "elää". Oliko se vain pervoilu pois koulusta ja maahanmuutto, vai oliko jotain muuta annettavaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän ne persut tekee eihän ,niillä tunnu olevan kun rikkaille annetaan veroetuja mitään tekemistä suuressa kuvassa, kun toisesta suupelestä huudetaan että on pakko leikata sairailta, vanhuksilta, lapsilta heikompiosasilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän ne persut tekee eihän ,niillä tunnu olevan kun rikkaille annetaan veroetuja mitään tekemistä suuressa kuvassa, kun toisesta suupelestä huudetaan että on pakko leikata sairailta, vanhuksilta, lapsilta heikompiosasilta!

Kaikkien pitäisi opetella äänestämään omaa napaa ajatellen ja näin rikkaat jo tekevät, mutta jos köyhät vaivautuisivat edes äänestämään ja äänestäisivät vasemmistoa, ei oikeistolla ole mitään jakoja päästä valtaan. Rikkaat eivät jätä äänestämästä, siksi kokoomuksellakin on niin vahva ja vakaa kannatus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe