Eli tässä:
Olen 43 vuotias nainen ja haluaisin ehtiä tehdä 3 lasta vielä. Minulla on esikoinen vatsassa juuri.
Saattaa kuulostaa hauskalta, mutta kieriakelen tuskissa.
Haluaisin kerätä tehdä kolme lasta, mutta ikää jo on.
Kerron teille kuvauksellisesti mitä tunnen.
Istun pistetaulun alla
Siinä lukee 1/3
Vieressä tikittää biologinen munakello. Tik tik tik. Milloin tahansa rämpsähtää pirisemään.
Tuntuu siltä, että mahdollisuuteni heiluu nenän edessä, mutta voi koska tahansa mennä.
Jos onnistun täyttäämään vaatimukseni taulussa lukee 3/3, kun muna kello alkaa piristä. Eli kolme lasta tehty.
Pelkään kuitenkin, että tulee ongelmia. Jos ei ole vsihdevuodet niin pelkään, ettei tärppää. Tää on ihan yhtä hirveyttä. Tuntuu, että en täytä odotuksiani elämältä.
Olen myöhässä liikkeellä, koska nyt löysin vasta sopivan kumppanin.
Onko tämä mielestäsi psykoottisen ihmisen kirjoitus? Kopioitu keskustelupalstalta
Anonyymi-ap
2
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun tuttavani väittää, että tuo ihan selvästi psykoottisen ihmisen kirjoittama. Miten niin? Mikä tosta tekee psykoottisen.
Ap - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846