Käyttövesiputkien paukkuminen, paineiskut

Anonyymi-ap

Hei, tarttisin neuvoja mitä tehtävissä vai onko mitään. Rivitalo v.2006 rakennettu. 2022 käyttövesiputkiremontti tehty. Tämän jälkeen ongelmat alkoi, putkien paukkumista, pumppaamisen ääniä, veden lämpötilan vaihteluita. Tässä 4 huoneistoa ja 2 vaihdettiin takaiskuventtiilit 2024 syksyllä. Nyt uusimpana meiän pikku wc pönttö ja kph wc pönttö kun vetänyt niin n30s päästä kuuluu kova pamaus putkissa ja välillä jää paukkuu. Isännöitsijästä ei ole kuulunut mitään, vaikka huoltomies kävi tsekkaa pikku wc;n pamauksen eli kyseessä paineiskut. Lupasi ilmoittaa isännöitsijälle.

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isännöitsijä on taloyhtiön toimitusjohtaja. Kuvailemasi tilanne ei ole isännöitsijän vastuulla, vaan taloyhtiön hallituksen.

• Anonyymi

Isännöitsijä hoitaa juoksevat asiat eli kun asiasta on ilmoitettu taloyhtiölle niin vastuu on isännöitsijän.

• Anonyymi

Hallitus juuri on ulkoistanut tällaiset asiat operatiiviselle johdolle, eli isännöitsijälle, ettei tarvitse itse noita alkaa hoitamaan. Sitä varten sitä isännöitsijän palvelua ostetaan, kun ei ketään talossa kiinnosta sen tehtäviä itse hoitaa talkoilla.

• Anonyymi

Katsohan Finlexin sivuilta kuinka asia todellisuudessa on. Vai että isännöitsijä vastuussa, ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Koska tulee seuraava aloitus tästä aiheesta ?

• Anonyymi

viittaatko putkien paukkumiseen, isännöitsijän vastuuseen, tähän rivitaloyhtiöön, 2006 valmistuneisiin rivitaloihin yleisesti, veden lämpötilavaihteluihin vai takaiskuventtiileiden asentamisen hyödyttömyyteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viittaatko putkien paukkumiseen, isännöitsijän vastuuseen, tähän rivitaloyhtiöön, 2006 valmistuneisiin rivitaloihin yleisesti, veden lämpötilavaihteluihin vai takaiskuventtiileiden asentamisen hyödyttömyyteen?

Itse meinasin kyllä tuota käyttövesiputki remontin jälkeen ilmenneitä ongelmia.

• Anonyymi

Vedenpaine ja väärät venttiilit huonosti tuetuissa putkissa.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Venttiilien vaihto näkyvissä oleviin putkiin?

• Anonyymi

Ei, putkien vaihto kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Huh🫣 Ei taida meidän taloyhtiö suostua moiseen…vaikka kalliimmaksi se vesivahinko tulee. Kiitos avusta👍🏻

• Anonyymi

Kannattaa olla paikalla näyttämässä ne äänet.

Äänet, putkien kolona, pauke ei ole normaalia.

Siitä 2022 remontista johtuu eli ei tehty oikein.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta👍🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe