Mulle on tulossa laserilla tehtävä suonikohjuhoito jalkoihin.Lisäksi vaahdotetaan yksi suoni umpeen.Suositeltiin hankkkimaan hoitosukat jotka yli polven.Mietin vaan että onko kukaan hankkinut suositellulla kompressiolla legginsit.Tuntuisi että ne olis kätevämmät ja pysyisikin paremmin.Onkohan Kukaan tehnyt niin.Se olisi edullisempaakin koska hoitosukat ovat kai 70e kol ja jos suositellaan paineeltaan ykkösiä niin voihan ne hankkia legginsinä.Onko se poikkeuksellista??
Suonikohjut ja hoitosukka
Anonyymi-ap
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Leggingsit on vaikeammat pukea ja riisua. Itse olen tilannut tukisukkia Tanskasta. Suomenkieliset sivut ja nopea palvelu. Tuodaan postin mukana kotiin.
- Anonyymi
Voiko täällä kertoa liikkeen nettitilaus nimeä?
- Anonyymi
Ai sieltä saa niitä ylipolvenkin?Varmaan jotkut standardi mitat niissä.
- Anonyymi
Jokin postimyynti myy kyseisiä 40 denin stay up sukkia 1 ja 2 kompressiolla noin 25 euron hintaan.Ajavat saman asuan.
- Anonyymi
Missä sulle tehdään toimenpiteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803