oisko naista tai paria skypee.osso ois jesse james,
oisko naista tai paria skypee.oon nin nin yksin
9
408
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo skypeä... mut hyväilen itseäni tässä ja nyt...
- Anonyymi
Lämpimällä kädellä.
- Anonyymi
Nytkin.
- Anonyymi
Minkälaista meininkiä haluat kanssani?
- Anonyymi
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Onko täällä enää ketään..tyydyttämässä itseään..olipa kiihottavaa luettavaa haluisin osallistua..aamulla se tuntuu kivalta.
- Anonyymi
Kuinka usein teette sitä minä joudun joskus tekemään sitä jopa 4-5 kertaa päivässä entinen naisystäväni sanoi että minulla on addikti totta varmasti koska hän ei jaksanut rakastella 5kertaa päivässä..
- Anonyymi
Hirveetä ei se akttia ole vaan syy on että et ole koskaan ollut naisen kanssa vuoteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveetä ei se akttia ole vaan syy on että et ole koskaan ollut naisen kanssa vuoteessa.
Hirveetä ei se akattia ole vaan syy on että et ole koskaan ollut naisen kanssa vuoteessa.
Vaikka pitäisi käydä vuoteessa naisen kanssa viis kertaa päivässä. Niin ehkä joillkin on testoteroiinia likaa. Eli hormoonia likaa joka saa aikaan jatkuvaa tyydytyksen tunnetta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184