Se vaan valittaa ja sössöttää
Maija vaihtoon
6
211
Vastaukset
Maija on niin ärsyttävä ja itellään laulut surkeita. Outoa, että saa tuomaroida hyviä laulajia tv:ssä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä olen ollut jo monta kautta.
- Anonyymi
Usein tuntuu löytävän huomautettavaa esityksissä, tosin pelkistä kehuista kukaan ei opi paremmaksi laulajaksi.
- Anonyymi
Vitun Maija!
Et tule voittamaan tätä skabaa.
Ricardo oli niin monien suosikki sinun teamistäsi.
Itselläsi ei ole lauluääntä ollenkaan, niin et osaa arvostella toisiakaan.
Älä ole siellä ensi vuonna.- Anonyymi
Ei minun suosikki. Tunnetta ei laulusta löytynyt ja monotooninen ääni. Ei niillä säälipisteiden kerjuulla laulajaa tule.
- Anonyymi
Vilkkumaa oli pohjanoteeraus. Ehkä kuulovamma tullut tai jotakin? Olin ohjelman loppuun asti varma että heittää vielä sen harmonikkanaisenkin ulos, sen verran sekoa touhua oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190