Ei ole kovin paljoa tullut vastaan pieniä moottoripyöriä.
Itse harrastan vain näitä koska niillä on hauska ajaa ja minun mielestä moottoripyörän pitää olla kevyt ja hauska.
Suurin moottoripyörä minkä olen omistanut ja omistan edelleen on XV535 vaikka ei sekään kooltaan mikään todella pieni ole.
Suzuki GN 125 tai 250 on hyvä esimerkki. Todella hieno ja hauska ajaa.
Ei ne koskaan vakiona pysy vaan teen pyöristä scramblerin, raceris tai bobberin ja mitä näitä nyt on.
Olen saanut koeajaa suurempiakin kun kaveri on painostaneet että kokeile nyt oikeaa moottoripyörää mutta en ole pitänyt. Joku Hayabusa on jo kuin auto ja miksi sitä tehoa pitää olla niin paljon?
XV1100 taas tuntui ihan kauhealta, kuin olisi ajanut divaanilla.
Sportster taas oli ihan ok mutta liian iso moottori ja hivenen liian suuri kooltaan. Jos olisi joku 250-500cc moottori niin olisi paljon parempi. Myös amerikkalaisuudesta tulee miinusta ja pahasti.
Pienet moottoripyörät. Olenko ainoa joka niistä pitää?
Anonyymi-ap
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
- - - - Pikku-Pojat tykkää ISOISTA -moottoripyöristä - - - -
- Anonyymi
Jätte kivaa , motskari kulkee pienelläkin sähkö moottorilla mukavasti.
- Anonyymi
Pienelle pieni pyörä, isolle iso. Luonnonlaki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299