Siksi että Venäjällä on vallassa vuosisadasta toiseen sotaisia ja laajenemishaluisia hallitsijoita. Venäjä on sotahullu kansakunta.
Miksei Venäjä tao aseitaan auroiksi?
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Eurooppa saisi elää rauhassa ilman hullua Venäjää.
- Anonyymi
venäjällä yli tuotantoa auroista.siks toisekseen ne ei oikein sovellu sotimiseen.
- Anonyymi
Rysyt eivät kykene siihen ilman länsiteknologian apua. Sotiminen on tuon kehitysmaan suurin vientituote, tosin huonolaatuinen sekin.
Kovin ihmetellyt, että Ukraina, rysyjen epävaltiona mainostama ja yksi Euroopan köyhimmistä, on edelleen tolpillaan vaikka Putinin laajamittaisemman sodan piti kestää vain kolme päivää. Puuttin on kontannut Ukrainassa vuodesta 2014 asti eikä loppua tule. Avukseen Puuttin on joutunut kutsumaan USA:n ja hengenheimolaisensa Trumpin. Ja kehitysmaa venäjä mainostaa itseään suurvaltana. - Anonyymi
Kun naton kiimapellet ilkuu rajoilla uhkauksia!
- Anonyymi
Ryzzät ovat hyökänneet mm. Ukrainaan ja Georgiaan ja teikäläiset putinistit taputatte ja fanitatte sotahulluja ryzziä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryzzät ovat hyökänneet mm. Ukrainaan ja Georgiaan ja teikäläiset putinistit taputatte ja fanitatte sotahulluja ryzziä.
Mitkä putinistit pöljä! Naton laajennushalu sodan takana,dementiavaari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä putinistit pöljä! Naton laajennushalu sodan takana,dementiavaari!
Hei Venäjäkiimavajakki. Ilman Putlerin hyökkäystä Ukrainaan Suomi ja Ruotsi eivät olisi nyt Nato-jäseniä. Kelaa sitä,pöljä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358