Ikuisuuskysymys, mistä löytää sopiva nainen. Joku, jolla on terveet tunnetaidot, avoin mieli ja sydän uudelle. Ei ole helppoa, monet ei kykene irrottautumaan vanhoista taakoista.
Deittailun sietämätön keveys
28
868
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä. Ehkä ei vain intressit kohtaa. En ole ollut näin aloitteellinen aiemmin kuin nyt ihastuessani. Ystävyyskin ois käynyt. Mut yksin ei jaksa vetää kivirekeä.
Jos on molemminpuolista innostusta, varmaan on yritystäkin. Voi löytää melkein mistä vaan tai ei mistään. Taitaa olla arpapeliä.
- Anonyymi
Ootko sä EnosaaEntunne jokin sivujen moderaattori? Tuntuu, että et sano teksteistäsi oikein mitään, mutta pidät keskustelua yllä ja johdatat sitä ikään kuin eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä EnosaaEntunne jokin sivujen moderaattori? Tuntuu, että et sano teksteistäsi oikein mitään, mutta pidät keskustelua yllä ja johdatat sitä ikään kuin eteenpäin.
En o ja mitäpä tuohon AP:n kysymykseen (ilman ?-merkkiä) oikein (tai väärinkä) voisi vastatakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miksi bii-nainen johtaa keskustelua lesbopalstalla? Lisäksi, hänen juttunsa ja vastauksensa ovat usein ympäripyöreää jaarittelua, mikä ei tuo mitään lisää keskusteluun naisten välisistä suhteista tai kokemuksista niihin liittyen.
Olisiko aika vaihtaa palstaa ja opetella tilannetajua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miksi bii-nainen johtaa keskustelua lesbopalstalla? Lisäksi, hänen juttunsa ja vastauksensa ovat usein ympäripyöreää jaarittelua, mikä ei tuo mitään lisää keskusteluun naisten välisistä suhteista tai kokemuksista niihin liittyen.
Olisiko aika vaihtaa palstaa ja opetella tilannetajua?Miulla on miun kehityskaari, jotta tosijjaa menny tällain
Hetero --> bisse --> lesbo jotta tosijjaa
Nyt mie oon taas pattayalla vähän kahtelemassa ladyboyloita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miulla on miun kehityskaari, jotta tosijjaa menny tällain
Hetero --> bisse --> lesbo jotta tosijjaa
Nyt mie oon taas pattayalla vähän kahtelemassa ladyboyloitaVäärä palsta sinullakin selvästi, ladyboyt eivät kuulu lesbouteen. He ovat oman kulttuuriympäristönsä, seksiturismin ja mahdollisesti sisäistetyn homofobian uhreja, leikattuja ja silvottuja miehiä. Eivät ole naisia millään muotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä palsta sinullakin selvästi, ladyboyt eivät kuulu lesbouteen. He ovat oman kulttuuriympäristönsä, seksiturismin ja mahdollisesti sisäistetyn homofobian uhreja, leikattuja ja silvottuja miehiä. Eivät ole naisia millään muotoa.
Häiritsevää ja kyseenalaista, jos joku yhdistää lesbot ja lesbouden samaan joukkoon kaiken maailman persoonallisuushäiriöisten, huomiohakuisten they/them/en-nainen-en-ehkä-mies-tänään/polypallojengi /sisäistetty-naisviha-non-binary -queerien kanssa, joilta puuttuu järkeä, terapiaa ja itsereflektiokykyä, seuraavat vain ajan trendejä laput silmillä.
Itse en tykkää käyttää sanaa queer, kun termin alla kokoontuu nykyään useimmiten vakavasti mt-ongelmaisia ja ihan vain outoja tyyppejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika vaihtaa palstaa ja opetella tilannetajua?EnosaaEntunne on kaikkein fiksuin kirjoittelija täällä, sehän tiettyjä ihmisiä harmittaakin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EnosaaEntunne on kaikkein fiksuin kirjoittelija täällä, sehän tiettyjä ihmisiä harmittaakin ...
Haha kehuu itseään anonyyminä 😂 On se ennenkin aloitellut ketjuja ja vastaillut itselleen, milloin nimimerkillä, milloin ilman. Ärsyttävin paskanjauhaja ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EnosaaEntunne on kaikkein fiksuin kirjoittelija täällä, sehän tiettyjä ihmisiä harmittaakin ...
Mikä iso vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha kehuu itseään anonyyminä 😂 On se ennenkin aloitellut ketjuja ja vastaillut itselleen, milloin nimimerkillä, milloin ilman. Ärsyttävin paskanjauhaja ikinä.
Ei muuten kehu. Ihan toinen ihminen olen, joten naura vaan itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten kehu. Ihan toinen ihminen olen, joten naura vaan itsellesi
Testopalli 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika vaihtaa palstaa ja opetella tilannetajua?Vai että semmottista tällä kertaa. Mitähän se tämä sun kommenttisi sitten toi, ehkäpä hetkellistä mielihyvää itellesi.
Ja niin, käytöstapojakin olis joidenkuiden aiheellista opetella, vaikka anonyyminä ollaankin.Anonyymi kirjoitti:
Näinkö tuumit. No tuumaahan toki.
- Anonyymi
Sehän se on se ikuisuus kysymys.
Muutamassa suhteessa olleena tietää jo mitä haluaa ja kaipaa .
Sen oikeanhan kaikki toivoisivat kohtaavansa, toivottavasti minäkin joskus.
Kun katselee ympärilleen, niin melko hyvä tuuri saa olla että löytää sen oikean. Joku perus mukava ja järkeväkin alkaa olemaan jo kiven alla.. - Anonyymi
Haastavaa on deittailu heteroillekkin saatikka lesboille,varsinkin jo keski-ikäisille. Järkevää ja kivaa ihmistä lähes mahdotonta löytää.
- Anonyymi
Sama vaikeus täälläkin. Hienosti sanottu toi avoin mieli ja sydän uudelle. Monella on kova torjunta ja negatiivinen suhtautuminen kaikkeen uuteen, raskaita kokemuksia entistä suhteista taakkana. Jotkut ovat kiinni exässä tai saavuttamattomassa rakkaudessa. Osalla myöhäisheränneistä taas on epärealistiset vaatimukset, eivätkä itse halua antaa mitään suhteeseen.
- Anonyymi
Tämä. Just ne epärealistiset vaatimukset.
- Anonyymi
Minut saa kyllä ihan kokonaisena -menneet tapahtumat ovat huoneet minusta sen timantin, joka nyt olen. Olisi outoa, jos en voisi kertoa tärkeimmälle ihmiselleni kokemuksestani.
- Anonyymi
Tämä oli fiksuin kommentti ihmissuhteista palstalla pitkään aikaan, kiitos.
- Anonyymi
Olen itse tuollainen nainen ja haluisin löytää kaltaiseni, mutta mistä tosiaan löytäisi.
- Anonyymi
Silmät auki arjessa, se on paras keino löytää oman tyylistä seuraa.
- Anonyymi
Discordissa uusi yhteisö keski-ikäisille naisille
https://discord.gg/hPueKaFK- Anonyymi
Pitääkö tuolla olla omalla nimellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tuolla olla omalla nimellään?
Ei tarvitse. Discordissa luodaan käyttäjätunnus eli nimimerkki.
- Anonyymi
Vaikka tästä. Laittakaa toki, että miten saa yhteyttä.
- Anonyymi
Tuosta puuttuu hämäävästi sana lesbonaisille? Paikan aloitusajankohta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229